سیدنظام‌الدین موسوی:

عملیات مضحک بامداد امروز یعنی نتانیاهو شکست را پذیرفته‌ است

عملیات

سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به فضاسازی رسانه‌های غربی و رژیم صهیونیستی درباره واقعه بامداد امروز گفت: با رصد جوسازی این رسانه‌ها، تنها به این واقعیت میرسیم که رژیم صهیونیستی و رسانه های تحت سیطره آنها شکست را پذیرفته‌اند و به اینگونه اقدامات بی‌ثمر دلخوش کرده‌اند.

 

هداپرس:سیدنظام‌ الدین موسوی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به شرایط وخیم رژیم صهیونیستی پس از دو عملیات موفق طوفان‌الاقصی و وعده‌صادق گفت: نتانیاهو می‌داند کارش تمام شده است و این رژیم جعلی به قبل از ۷ اکتبر بازنخواهد گشت. رژیم اشغالگر در یک فروپاشی کامل است و با وجود ادعاهای بزرگ و حمایت همه جانبه آمریکا و کشورهایی مانند فرانسه، انگلیس و آلمان، در میدان با وجود وحشی‌گری تمام و قتل‌عام بیش از ۳۵هزار غیرنظامی، به هیچکدام از اهدافش نرسیده است و سیلی سخت ایران در وعده‌صادق، تیر خلاص به هیمنه پوشالی این رژیم بود.

نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی افزود: اینکه رسانه‌های رژیم‌صهیونیستی و آمریکا به فعال شدن سامانه پدافند ما و پرواز چند ریزپرنده دلخوش شده‌اند و جریان مزدور رسانه‌های فارسی زبان با آب و تاب آن را پوشش می‌دهند و در طرف مقابل با انکار و بعد تردید از عملیات گسترده و بزرگ هفته پیش ایران مقابل چشم جهانیان به شکل مضحکی گذشتند، این واقعیت را بیش از پیش روشن کرد که از قدرت پوشالی آنها در میدان خبری نیست و فقط جنگ رسانه‌ای باقی مانده است.

وی ادامه داد: خوب می‌دانند دیگر آن دوران گذشته که ایران و ملت‌های مقاوم منطقه مقابل شرارت‌هایشان واکنشی نداشته باشند .آنها باید نقش و اثر کشورمان را در تمام معادلات محاسبه کنند و این برایشان دردآور است، لذا به عملیات‌های نخ نمای رسانه‌ای روی آورده‌اند.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hodapress.ir/?p=14970

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: