در اعتراض به سیاست‌های دولت برای واردات برنج؛

نمایندگان گیلان تهدید به استعفای دسته جمعی کردند

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از واردات برنج و سیاست‌های حمایتی از برنجکاران شمال کشور گفت: اگر تا هفته آینده وضع ما روشن نشود، استعفای نمایندگان گیلان روی میز هیئت رئیسه مجلس خواهد بود.
نماینده مردم صومعه سرا با بیان این‌که «محصول برنج سال ۱۴۰۱ کشاورزان روی دستشان مانده و کرم کرده است و برنج ۱۴۰۲ هم روانه بازار شده است، اما نمی‌توانند بفروشند»، عنوان کرد: کشاورزان به نمایندگان خود در مجلس می‌گویند که «شما نمایندگان بی عرضه ما هستید و فقط حرف می‌زنید»؛ اگر به وضعیت کشاورزان رسیدگی نشود و تا هفته آینده تکلیف ما روشن نشود، استعفای نمایندگان استان‌های شمالی روی میز هیئت رئیسه مجلس خواهد بود.
به گزارش ایسنا، نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از واردات برنج و سیاست‌های حمایتی از برنجکاران شمال کشور گفت: اگر تا هفته آینده وضع ما روشن نشود، استعفای نمایندگان استان‌های شمالی روی میز هیئت رئیسه مجلس خواهد بود.
کاظم دلخوش نماینده صومعه سرا و عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی در جلسه روز یکشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ صحن مجلس در تذکری به هیئت رئیسه مجلس اظهار کرد: بار‌ها گفتیم که کشاورزان استان‌های شمالی شامل گیلان، گلستان و مازندران تنها محصول‌شان برنج و بعد از آن چای است.
وی با بیان این‌که «محصول برنج سال ۱۴۰۱ کشاورزان روی دستشان مانده و کرم کرده است و برنج ۱۴۰۲ هم روانه بازار شده است، اما نمی‌توانند بفروشند»، عنوان کرد: کشاورزان به نمایندگان خود در مجلس می‌گویند که «شما نمایندگان بی عرضه ما هستید و فقط حرف می‌زنید»؛ اگر به وضعیت کشاورزان رسیدگی نشود و تا هفته آینده تکلیف ما روشن نشود، استعفای نمایندگان استان‌های شمالی روی میز هیئت رئیسه مجلس خواهد بود.
این نماینده مجلس با تاکید بر اینکه باید جلوی واردات برنج گرفته شود، گفت: الان (قیمت) خرید برنج از کشاورزان کمتر از هزینه‌ای است که برای آن‌ها تمام شده است؛ از هیئت رئیسه مجلس می‌خواهم که پیگیری کنند.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hodapress.ir/?p=9850

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: