رائفی پور: علت ائتلاف‌های اخیر اعلام حضور جبهه صبح ایران در انتخابات بود

رائفی پور

بنیانگذار جبهه تازه تاسیس صبح ایران گفت: علت برخی ائتلاف ها طی روزهای گذشته حضور ما بود. امروز افراد و احزابی با هم ائتلاف کرده اند که تا دیروز سایه هم را با تیر می زدند. ملاحظه می کنید که فقط اعلام حضور ما موجب وحدت شد.

 

هداپرس:علی اکبر رائفی پور در گردهمایی جبهه تازه تاسیس صبح ایران گفت: سیاست ما عین دیانت ماست اما در قالب جبهه و حزب کار سیاسی نکردم.

وی ادامه داد: تصمیمات دو سه سال گذشته مجلس از یک سو و  برخی ائتلاف های اخیر نشان داد که خبری از تغییر نیست. انگار برخی عصمت سیاسی پیدا کرده اند. ۱۲ اسفند به بعد سخنانی را خواهم گفت که قبل از این نگفته ام چون نمی خواهم خیال شود برای کسب دو کرسی مجلس این سخنان را بیان می کنم.

رائفی پور از استعلام و بررسی صلاحیت حدود ۵۰۰۰ نفر از متقاضیان عضویت در جبهه صبح ایران سخن گفت و افزود: برای بررسی صلاحیت این افراد به اندازه کل عمرم غیبت شنیدم. جز مسائل نظامی و امنیتی باید مردم، همه چیز را بدانند. امروز اگر بیش از ۲۰۰ نماینده رای خود را شفاف کرده اند از سر مطالبه مردمی بوده است.

وی جریان سیاسی خود را به دلیل شعار شفافیت در انتخابات پیروز دانست و ادامه داد: نمایندگان و داوطلبانی که تا قبل از این انتخابات، شفافیت را قبول نداشتند برای جلب موافقت ما، شفافیت را پذیرفتند و به قرآن قسم خوردند و ما هم آنان را در لیست قرار دادیم چون ساز و کار جبهه را قبول کردند.

بنیانگذار جبهه تازه تاسیس صبح ایران با انتقاد از نامزدهای انتخابات که زودتر از موعد تبلیغاتشان را شروع کردند، ادامه داد: علت برخی ائتلافها طی روزهای گذشته حضور ما بود. امروز افراد و احزابی با هم ائتلاف کرده اند که تا دیروز سایه هم را با تیر می زدند. ملاحظه میکنید که فقط اعلام حضور ما موجب وحدت شد.

رائفی پور با بیان اینکه لیست انتخاباتی ما خالی از نقص و اشکال نیست گفت: علاوه بر مجلس دوازدهم تا انتخابات شوراهای شهر یک سال فرصت داریم تا صلاحیت بقیه افراد ثبت نام کرده در جبهه صبح ایران را بررسی و شبکه سازی می کنیم تا بتوانیم نیروهایمان را به شورای شهر هم بفرستیم.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hodapress.ir/?p=12448

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: