گالانت: حماس می‌خواهد ماه رمضان را به مرحله دوم «طوفان‌الاقصی» تبدیل کند

گالانت

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی مدعی شد حماس می‌خواهد ماه رمضان را به مرحله دوم طوفان الاقصی تبدیل کند.

 

هداپرس:یوآو گالانت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی ۲ ارزیابی از وضعیت میدانی قبل از ماه رمضان انجام داد. ارزیابی اول با مشارکت هرتزی هالوی، رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی، رونن بار، رئیس شین بت، ایال زمیر، مدیرکل وزارت جنگ، عودید باسیوک، رئیس شعبه عملیات در ارتش، آهارون هالیوا، رئیس شعبه اطلاعات نظامی، الیزر توالدانو، رئیس شعبه استراتژیک و راوی میلو، فرمانده فرماندهی جبهه داخلی انجام شد. ارزیابی دوم نیز با مشارکت یهودا فاکس، فرمانده نظامی منطقه مرکزی در ارتش رژیم صهیونیستی (مسؤول کرانه باختری) و نمایندگان شین بت و پلیس و مسؤولان دیگر انجام شد.

به نقل از خبرگزاری سما، گالانت گفت: هدف اصلی حماس استفاده از ماه رمضان با تمرکز بر مسجد الاقصی و قدس و تبدیل آن به مرحله دوم عملیات طوفان الاقصی است. ما در این دوره باید محتاط باشیم و بدانیم چگونه اوضاع را اداره کنیم.

پیش از این ارتش و شاباک از بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی خواسته بودند جلسات جدیدی را درباره محدودیت‌هایی که برای ورود شهروندان عرب ساکن اراضی اشغالی به مسجد الاقصی طی ماه رمضان ایجاد خواهد شد، برگزار کند.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی گزارش داد که وزارت جنگ گزارش امنیتی را درباره احتمال وخامت اوضاع در کرانه باختری ارائه و تأکید کرد در صورتی که اوضاع در کرانه باختری وخیم شود در سایه جنگ و استقرار نیروها در تمام جبهه‌ها امکان مقابله با این اوضاع وجود نخواهد داشت.

این وزارتخانه اطلاعاتی را درباره افزایش ۸۰ درصدی عملیات‌های فلسطینی‌ها در کرانه باختری و قدس در یک سال اخیر به نتانیاهو ارائه کرد.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hodapress.ir/?p=12494

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: