امتناع بایدن از ملاقات با رئیس مجلس نمایندگان آمریکا

بایدن

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا اعلام کرد که از یک ماه قبل تاکنون چندین بار خواستار ملاقات با رئیس‌جمهور این کشور شده اما کاخ سفید درخواست او را رد کرده است.

 

هداپرس:«مایک جانسون» رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در یک نشست خبری گفت: یک ماه است که خواستار ملاقات با رئیس‌جمهور (جو بایدن) هستم. درخواست داده‌ام تا با رئیس‌جمهور دیدار داشته و درباره امنیت ملی و مرز (جنوبی) گفت‌وگو کنیم اما موافقت نشده‌ام.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، جانسون با بیان اینکه به درخواست برای انجام این دیدار ادامه خواهد داد، گفت این یک مشکل است که رئیس مجلس نمایندگان نمی‌تواند با رئیس‌جمهور دیدار داشته باشد.

جانسون گفت جمهوری‌خواهان مجلس نمایندگان آمریکا همچنان اصرار دارند که پیش از ارسال بودجه به کشورهای خارجی، به مسئله امنیت مرزهای ایالات متحده رسیدگی شود.

جانسون پیشتر گفته بود قصد ندارد بودجه ۹۵ میلیارد دلاری کمک به دولت‌های خارجی (اوکراین، رژیم صهیونیستی و تایوان) را که مجلس سنای آمریکا تصویب می‌کند، به صحن مجلس نمایندگان بیاورد. در این لایحه حدود ۶۰ میلیارد دلار کمک برای اوکراین و ۱۴ میلیارد دلار برای رژیم صهیونیستی در نظر گرفته شده است.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hodapress.ir/?p=11782

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: