آغاز بکار سازمان متخصصان و مشاوران ملل اسلامی در جنوب غرب کشور

سازمان متخصصان و مشاوران ملل اسلامی در جنوب غرب کشور با انتصاب سرپرست پهنه جنوب غرب کشور، آغاز بکار نمود.

به گزارش روابط عمومی سازمان متخصصان و مشاوران ملل اسلامی در جنوب غرب کشور، سازمان متخصصان و مشاوران ملل اسلامی (اینسکو«INSCO») مبتنی و بر پایه ارائه خدمات تخصصی و مشاوره ای در سطح کشور بنا نهاده شده است و تاکنون در سراسر کشور و مناطق مختلف آغاز بکار نموده که در جنوب غرب کشور شامل استان های فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد با انتصاب سرپرست سازمان اینسکو جنوب غرب کشور، دکتر قاسمی نیز فعالیت خود را آغاز کرده است.
هدف اینسکو ارائه کلیه مشاوره و خدمات تخصصی بلند مدت و کوتاه مدت توسط کارشناسان، متخصصان و دکترین تحصیل کرده و متخصص تجربی و عملی است، به نحوی که عضویت در اینسکو هیچ گونه محدودیت سنی، تحصیلاتی ، جنسیتی و… ندارد و عضویت برای عموم اقشار کاملا آزاد است و هر عضو به فراخور تخصص و تحصیلات خود میتواند یک جایگاه منحصر به فرد خود را داشته باشد.
اینسکو معتقد است که هر شخصی میتواند نقش به سزا و اعلایی را در جامعه و محیط اطراف خود ایفا کند که باید این توانمندی ها کشف و سازماندهی و این موقعیت در مجموعه برای اشخاص با تخصص های مختلف فراهم میشود.
اینسکو با اتحاد و سازماندهی کارشناسان و متخصصان خبره علمی و تجربی در نظر دارد که عمده نیازهای تخصصی و مشاوره محور را از جامعه اعضای خود تکمیل و رفع کند و از جهتی بتواند به جامعه عمومی نیز توسط کارشناسان منسجم و متخصص خود خدمات ارائه دهد،به شکلی که مثلا یک ورزشکار که در کمیسیون ورزشی عضو می باشد مشکلات و سوالات خود را میتواند با کارشناسان حقوقی ، روانشناسی ، علوم تغذیه ، بیمه ای و…. اینسکو مطرح و درصورت اخذ خدمات از تخفیف ویژه اعضا بهرمند گردد.
اینسکو معتقد است که باید در این بزنگاه تاریخی که شدیداً هجمه های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی بر مردم و حکومت فشار می آورند باید تلاش نمود تا همه افراد جامعه درجریان زندگی خود در عرصه های کلان اقتصادی، اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و نیز عرصه های دیگری همچون ورزش، بهداشت، تغذیه و عدالت و رفاه اجتماعی و در سطح خرد و کلان در هر منطقه از این کشور بتوانند استعدادهای خویش را شکوفا کنند و برمبنای تلاش خود از مواهب حکومت اسلامی در کشورعزیزمان بهره مند شوند.
با تاکید بر تداوم انقلاب و جلوگیری از هر گونه تحجر و توقف عملگرایانه تک قطبی، که برحسب تجربه تاریخی خود بخود عامل ارتجاع و انحراف خواهد شد، این سازمان با بهره مندی از مشاوران و متخصصان داری تجربه و مهارتهای علمی تحلیلگرا، در پی آموزش و انتقال تجربیات بین مدیران نسل اول انقلاب با مدیران آینده ساز و جوانان نسل دوم انقلاب را برای رسیدن به اهداف عالی تعریف شده راهبردی و دنبال می کند.

گفتنی است که عضویت نخبگان و متخصصان در منطقه جنوب غرب کشور در سایت اینسکو به آدرس www.worldinsco.ir هم اکنون در حال انجام است. پس از ثبت نام درسایت ضروری است کد عضویت و مستندات لازم و رزومه خود را به آی دی ایتا insco1 ارسال نمایند که پس از بررسی سطح و نوع عضویت هر متقاضی مشخص و پروانه عضویت صادر می گردد.
انتهای پیام /

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hodapress.ir/?p=11379

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: