اکبرپور: قهرمانی در نیم‌فصل مهم نیست

علیرضا اکبرپور

بازیکن پیشین استقلال گفت: استقلال باید به دنبال قهرمانی در پایان فصل باشد، قهرمانی در نیم فصل مهم نیست.

هداپرس:علیرضا اکبرپور، در ارزیابی از عملکرد تیم استقلال برابر گل‌گهر سیرجان اظهار کرد: دو تیم بازی پایاپایی را انجام دادند اما استقلال با توجه به اینکه در صدر جدول قرار دارد باید این بازی را می‌برد. این چهارمین تساوی پی در پی استقلال است و هر تیمی که می‌خواهد قهرمان شود از دست دادن چنین امتیازاتی شاید در پایان فصل منجر به از دست دادن قهرمانی شود.وی افزود: در بازی روز گذشته استقلال برابر گل گهر فاصله بین خطوط بسیار زیاد بود و این امر سبب شده بود که هافبک‌ها نتوانند خیلی خوب توپ را به فورواردها برسانند. همچنین نبود برانکو از ابتدای بازی در زمین خیلی به چشم می‌آمد، حضور این بازیکن در زمین با دوندگی خوبی که دارد برای سایر بازیکنان خلق موقعیت می‌کند، به هر صورت نظر کادر فنی بر این بود که از ابتدای بازی در زمین نباشد.

بازیکن پیشین استقلال در پاسخ به این پرسش که نکونام گفته که استقلال در نیم فصل باید تقویت شود و نیاز به ۵ بازیکن جدید دارد، تصریح کرد: قطعا این اتفاق باید بیفتد، نکونام به عنوان سرمربی استقلال نقاط ضعف و قوت تیم خود را می‌داند و مدیریت باشگاه باید از همین الان نسبت به جذب بازیکنان جدید اقدام کند چون همان طور که می‌دانید بازی‌ها در نیم فصل دوم سخت‌تر می‌شود و تیم‌ها به راحتی امتیاز از دست نمی‌دهند.

اکبرپور در مورد اینکه در باشگاه استقلال جعل اسناد صورت گرفته و نظر شما در این خصوص چیست؟ خاطرنشان کرد: واقعا جای تاسف دارد و از شنیدن چنین خبری خیلی ناراحت شدم زیرا استقلال باشگاه بسیار بزرگی است و باید با مصوبان این اتفاق برخورد شود، زیرا زیبنده باشگاه استقلال چنین اتفاقاتی نیست.

وی در پایان در پاسخ به این پرسش که خیلی‌ها می‌گویند استقلال قهرمان نیم فصل شده است، گفت: استقلال باید به دنبال قهرمانی در پایان فصل باشد زیرا قهرمانی در نیم فصل مهم نیست، استقلال باید بتواند با حمایت هواداران خود به این امر مهم دست پیدا کند.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hodapress.ir/?p=10406

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: