یورش نیروهای صهیونیست به مناطقی از کرانه باختری

صهیونیست

نیروهای اشغالگر پس از یک عملیات نظامی که ۶ ساعت به طول انجامید، به طور کامل از شهر جنین و اردوگاه آن عقب نشینی کردند.

 

هداپرس:خبرنگار الجزیره گفت: نیروهای اشغالگر پس از یک عملیات نظامی که ۶ ساعت به طول انجامید، به طور کامل از شهر جنین و اردوگاه آن عقب نشینی کردند.

خبرنگار این شبکه قطری همچنین گزارش داد که نیروهای اشغالگر به روستای صیر در جنوب شهر جنین یورش بردند.

نیروهای رژیم صهیونیستی صبح امروز سه‌شنبه به شهر جنین و اردوگاه آن در شمال کرانه باختری یورش برده بودند. منابع محلی از وقوع درگیری‌هایی میان نیروهای رژیم صهیونیستی و اعضای مقاومت فلسطین در این شهر خبر دادند.

نیروهای رژیم صهیونیستی به شهرک الیامون در غرب شهر جنین یورش برده و درگیری‌هایی میان آنها و نیروهای مقاومت فلسطین رخ داد.

همچنین بولدوزرهای ارتش رژیم صهیونیستی بعد از یورش به اردوگاه جنین شروع به تخریب جاده‌ها و زیرساخت در این اردوگاه کردند.

رژیم صهیونیستی از زمان آغاز جنگ غزه یورش به شهرها و مناطق کرانه باختری را شدت بخشیده است و این یورش‌ها همراه با عملیات بازداشت، یورش به منازل شهروندان، تخریب زیرساخت و حمله به تأسیسات و املاک شهروندان بوده است.

حملات و اقدامات تجاوزکارانه شهرک نشینان با حمایت نیروهای رژیم صهیونیستی نیز همچنان ادامه دارد و شهرک نشینان دوشنبه به روستای عصیره در جنوب نابلس یورش برده و اقدام به آتش زدن خودروها و منازل فلسطینی‌ها کردند. در این حملات یک جوان و یک کودک فلسطینی به ضرب گلوله زخمی شدند.

شهرک نشینان همچنین به شهرک حواره در جنوب نابلس و اطراف مسجد الاقصی یورش بردند. به دنبال یورش شهرک نشینان به مسجد الاقصی پلیس رژیم صهیونیستی مانع ورود فلسطینی‌ها شد.

باشگاه اسیران فلسطینی و مرکز امور اسرا و آزادگان فلسطینی در بیانیه‌ای اعلام کردند تعداد بازداشتی‌ها در کرانه باختری تا روز دوشنبه به بیش از ۶۹۸۵ نفر رسید که برخی از آنها بعدا آزاد شده‌اند.

یکی از فلسطینی‌هایی که در کرانه باختری بازداشت شده بود محمد طارق ابوسنینه ۱۶ ساله از قدس بود که روز دوشنبه به دلیل جراحت‌های ناشی از تیراندازی ارتش رژیم صهیونیستی در بیمارستان هداسا به شهادت رسید. وی به رغم جراحت شدید تحت بازداشت بود و در بیمارستان نیز تحت حراست شدید قرار داشت.

همچنین به نقل از العربی الجدید، رسانه‌های فلسطینی از شهادت یک جوان در شهر قلقیلیه به ضرب گلوله نیروهای رژیم صهیونیستی خبر دادند.

در شهر قلقلیه درگیری‌هایی میان نیروهای رژیم صهیونیستی و اعضای مقاومت فلسطین رخ داد.

نیروهای رژیم صهیونیستی مانع ورود آمبولانس‌ها برای انتقال این جوان به بیمارستان شدند.

این نیروها همچنین به اردوگاه بلاطه در شرق نابلس و اردوگاه عسکر در کرانه باختری و شهرک عناتا در شمال شرق قدس یورش بردند.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hodapress.ir/?p=11679

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: