برپایی راهپیمایی در نیوزیلند در اعتراض به سکوت جهانی در قبال کشتار فلسطینیان

راهپیمایی

شهروندان نیوزیلندی در اعتراض به سکوت جامعه جهانی در قبال کشتار ساکنان نوار غزه راهپیمایی برگزار کرده و خواستار توقف جنگ غزه و حفاظت از غیرنظامیان شدند.

 

هداپرس:صدها تن از شهروندان نیوزیلندی در شهر «کرایست چرچ» و «وانگاری» تجمع اعتراض‌آمیز برپا کرده و خواستار توقف جنگ رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه شدند.

براساس گزارش الجزیره، شرکت‌کنندگان در این راهپیمایی شعارهایی همچون «جنگ را متوقف کنید» و «فلسطین آزاد است» سر دادند.

معترضان با در دست داشتن پرچم‌های فلسطین سکوت جامعه جهانی در قبال کشتار ساکنان نوار غزه را محکوم و خواستار توقف جنگ غزه و حفاظت از غیرنظامیان شدند.

جنگ رژیم صهیونیستی در نوار غزه برای صد و نودمین روز متوالی در بحبوحه بمباران‌های شدید که روزانه صدها شهید و مجروح بر جای می‌گذارد، ادامه دارد و سیاست قحطی که اشغالگران در پیش گرفته‌اند نیز در روزهای اخیر به اوج خود رسیده است، اما مقاومت فلسطین از پای ننشسته و همچنان به «طوفان الاقصی» ادامه می‌دهد.

وزارت بهداشت غزه روز جمعه اعلام کرد تعداد قربانیان تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه از هفتم اکتبر گذشته به ۳۳ هزار و ۶۳۴ شهید و ۷۶ هزار و ۲۱۴ زخمی رسیده است. این در حالی است که بسیار از افراد کشته و زخمی در مسیرها و زیر آوار در نتیجه حملات اشغالگران هستند که دسترسی به آنها ممکن نیست.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hodapress.ir/?p=14349

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: