مجتبی حسینی: چالش‌های داوری امسال خیلی به آلومینیوم ضربه زد

مجتبی حسینی

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک از آمادگی تیمش برای دیدار با نساجی مازندران خبر داد.

 

هداپرس:سیدمجتبی حسینی در نشست خبری پیش از دیدار با نساجی مازندران از هفته بیست‌ویکم لیگ برتر فوتبال گفت: بعد از بازی با مس رفسنجان زمان زیادی برای ریکاوری نداشتیم. البته جلسات خوبی با بازیکنان داشتیم و امیدوارم از دو بازی قبل درس گرفته باشیم و بازی مقابل نساجی – که هر دو تیم، از تیم‌های خوب لیگ‌اند – یک بازی تماشاگرپسند و بی‌حاشیه و همراه با نتیجه برایمان باشد.

او درباره داوری مسابقات آلومینیوم گفت: کنار خط که هیچ‌وقت اعتراض نمی‌کنیم و از این پس در نشست‌های خبری هم چیزی درباره داوری نمی‌گویم ولی در خصوص مشکلات داوری به کمیته انضباطی شکایت می‌کنیم. با رییس کمیته انضباطی هم صحبت کردیم و قرار شد با مستندات شکایت کنیم. از این پس سراغ قانون می‌رویم و مطمئن‌ایم دوستان مصلح‌اند و قضیه را بررسی می‌کنند تا بیشتر از این حقی ضایع نشود.

حسینی با بیان اینکه چالش‌های داوری امسال خیلی به تیمش ضربه زد، افزود: نساجی شرایط سختی در جدول دارد و ما هم با نتایج ضعیف در چند هفته اخیر، شرایط خوبی نداریم. هر دو تیم برای کسب امتیاز وارد زمین می‌شوند و در مجموع امیدوارم یک قضاوت خوب و یک بازی بی‌حاشیه را شاهد باشیم.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hodapress.ir/?p=13412

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: