جزئیات شکایت استقلال از چند بازیکن پرسپولیس

استقلال

مدیرعامل باشگاه استقلال با بیان این که قانون سقف قراردادها خوب بود، گفت: در این شرایط هم یک باشگاه که به «شیر» دولت وصل است هزار میلیارد تومان در نقل و انتقالات هزینه کرد.

 

هداپرس:علی خطیر که در ورزشگاه آزادی و پس از پیروزی دو بر یک استقلال برابر پیکان با خبرنگاران گفت و گو می کرد از نتیجه به دست آمده ابراز خرسندی کرد و گفت: با این که در نیمه اول خوب نبودیم اما در نیمه دوم کاملا شرایط متفاوت شد و توانستیم به یک پیروزی ارزشمند دست پیدا کنیم.

خطیر که به گفته خودش در تدوین قانون سقف قراردادها نقش داشته است، با خوب توصیف کردن این تصمیم گفت: اگر این قانون اعمال نمی شد قطعا اتفاقات بدی در فوتبال ایران رخ می داد چرا که درآمدها با هزینه ها همخوانی ندارد.

وی با انتقاد از تصمیم کمیته انضباطی گفت: به نظرم باید بیشتر از چهار امتیاز از تیم سپاهان کسر می شد. در همین نقل و انتقالات باشگاهی که به شیر دولت وصل است هزار میلیارد تومان هزینه کرد و قوانین را نادیده گرفت و به همه بی احترامی کرد. این چهار امتیاز نباید به سپاهان برمی گشت.

علی خطیر تاکید کرد: البته ایرادی هم ندارد که امتیازات برگشت. حالا دیگر دوستان بهانه ای ندارند و که نتیجه بازی ها خارج از زمین تعیین شد. ما با قدرت جلو می رویم و با تقویت تیم در نیم فصل برای قهرمانی تلاش خواهیم کرد.

مدیرعامل باشگاه استقلال با تاکید بر این که به بازیکنانش هم گفته است که تمرکزشان روی فوتبال باشد و کاری به مسایل حاشیه ای نداشته باشند، در واکنش به رفتنش از استقلال گفت: این خبری است که از شما می شنوم!

وی از ادامه مذاکرات با سیلوا مدافع برزیلی پیشین استقلال خبر داد و در مورد شکایت از پرسپولیسی ها گفت: ما از چند بازیکن پرسپولیس شکایت کرده ایم.

منبع:افکارنیوز

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hodapress.ir/?p=10541

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: