واکنش حماس به اظهارات بایدن درباره تشکیل کشور فلسطین

حماس

عضو دفتر سیاسی جنبش حماس فلسطین با اشاره به ادعای بایدن درباره تشکیل دولت مستقل فلسطین گفت که این مسئله بر هیچ یک از مردم فلسطین پوشیده نیست.

 

هداپرس:عزت الرشق عضو دفتر سیاسی جنبش حماس فلسطین تأکید کرد که اظهارات جو بایدن رئیس جمهور آمریکا درباره تشکیل کشور فلسطین، توهمی بیش نیست.

الرشق با اشاره به اینکه بایدن به دنبال «فروش توهم» تشکیل فلسطین است، در عین حال گفت که این مسئله برای هیچ یک از مردم فلسطین پوشیده نیست.

جان کربی سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا روز گذشته (جمعه) مدعی شده بود: همچنان رئیس جمهور بایدن به راهکار دو دولتی و احتمال موفقیت آن، باور دارد. وی می‌داند که این مسئله، نیازمند تلاش سخت است.

با وجود حمایتهای آمریکا از رژیم صهیونیستی و مخالفتهای چند باره با آتش‌بس در غزه، مسئولان آمریکایی در تلاش هستند خود را حامی راهکار دو دولتی تشکیل دهند، ولی در واقع، آمریکاییها برای ادامه جنایات در غزه، به حمایت از صهیونیستها ادامه ‌می‌دهند.

الرشق همچنین تأکید کرد که «بایدن در کشتار جمعی [مردم فلسطین] شریک [رژیم صهیونیستی] است. ملت ما هم هیچ انتظار خوبی از وی ندارند».

وی در پایان گفت که آمریکاییها، خود را مسئول امور ملت فلسطین قلمداد می‌کنند و در تلاش هستند نوع دولتی را تعیین کنند که از نظر خودشان، به سود ملت فلسطین باشد.

منبع: فارس
Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hodapress.ir/?p=10909

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: