نتانیاهو: دیکته‌های بین‌المللی را درباره تحمیل یکجانبه تشکیل کشور فلسطین نمی‌پذیریم

نتانیاهو

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی ضمن تکرار ادعاهای خود درباره جنگ غزه، تاکید کرد این رژیم تشکیل کشور فلسطین را به صورت یکجانبه نمی‌پذیرد.

 

هداپرس:«بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه در نشست خبری درباره حملات ارتش رژیم صهیونیستی علیه غیرنظامیان در غزه ادعا کرد: ما با غیرنظامیان غزه از طریق نامه و اعلامیه در ارتباط هستیم تا آنها را از خطر دور نگه داریم.

وی در ادامه از قطر خواست حماس را برای آزادی بیشترین تعداد ممکن از اسیران صهیونیستی تحت فشار قرار دهد.

به نقل از شبکه خبری الجزیره، نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد ارتش این رژیم در نوار غزه زیرساخت‌های مقاومت را تخریب می‌کند و سه چهارم تیپ‌های رزمی حماس را در جریان عملیات نظامی در غزه منهدم کرده است.

نتانیاهو افزود: ما متعهد به دستیابی به پیروزی همه جانبه هستیم و این به معنای آزادی اسرا است. ما منتظر آزادی باقیمانده اسرای زنده هستیم و این امر از طریق عملیات نظامی و مذاکرات سخت محقق می‌شود.

وی بار دیگر مخالفت خود را با تشکیل کشور فلسطین اعلام کرد و گفت: رژیم صهیونیستی دیکته‌های بین‌المللی را نمی‌پذیرد که به دنبال تحمیل یکجانبه تشکیل کشور فلسطین هستند.

نتانیاهو همچنین با اشاره به سخنان رئیس جمهور برزیل که رژیم صهیونیستی را به نسل‌کشی در غزه متهم کرد، گفت: رئیس جمهور برزیل دولت یهود را شیطانی جلوه داد و او باید شرمنده باشد.

رئیس جمهور برزیل امروز در سخنانی گفته بود که رژیم صهیونیستی در غزه مرتکب نسل‌کشی شده است.

او رژیم صهیونیستی را به دولت نازی هیتلر تشبیه و آن را به ارتکاب نسل‌کشی در غزه متهم کرد.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hodapress.ir/?p=12047

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: