شلیک ۲ موشک از جنوب لبنان به مواضع رژیم صهیونیستی

رژیم صهیونیستی

منابع خبری از شلیک ۲ موشک از جنوب لبنان به سمت پادگان «برانیت» رژیم صهیونیستی واقع در الجلیل الاعلی خبر دادند.

 

هداپرس:خبرنگار الجزیره اعلام کرد که امروز (پنجشنبه) پادگان «برانیت» رژیم صهیونیستی واقع در الجلیل الاعلی با ۲ موشک هدف قرار گرفته شد.

در همین راستا حزب‌الله لبنان نیز اعلام کرد پادگان برانیت هدف حمله موشکی قرار گرفت و این موشک‌ها به طور مستقیم به هدف برخورد کردند.

حزب‌الله لبنان روز چهارشنبه نیز در بیانیه‌ای اعلام کرد در راستای حمایت از مردم فلسطین در غزه تجهیزات فنی پایگاه صهیونیستی «رامیا» را با سلاح مناسب هدف قرار داده است. در این بیانیه آمده بود که این پایگاه به‌طور مستقیم مورد اصابت قرار گرفت.

حزب‌الله در بیانیه دیگری اعلام کرد در حمله‌ای موشکی نظامیان صهیونیست در پایگاه«زبدین» واقع در منطقه اشغالی شبعا را هدف قرار داده است.

یک روز پس از آغاز تجاوزات رژیم اشغالگر به نوار غزه از هفتم اکتبر، حزب‌الله لبنان اولین طرف در محور مقاومت بود که با انجام حملاتی به شمال فلسطین اشغالی، رسما به عملیات فلسطینی طوفان‌الاقصی ملحق شد و پس از آن مرزهای لبنان و سرزمین‌های اشغالی فلسطین به صورت روزانه و تقریبا ۲۴ ساعته صحنه تبادل آتش میان حزب‌الله لبنان و ارتش رژیم صهیونیستی شده‌ است.

رسانه‌های عبری گزارش دادند از زمان آغاز نبرد طوفان‌الاقصی و شلیک موشک از جنوب لبنان، چندین افسر و نظامی صهیونیست کشته و ده‌ها پایگاه نظامی آن‌ها توسط حزب‌الله هدف گرفته شده‌ است و به همین دلیل کابینه تندرو «بنیامین نتانیاهو» مجبور به تخلیه هزاران شهرک‌نشین از شمال فلسطین اشغالی شد و تعدادی از شهرک‌نشینان هم خودشان از منطقه فرار کردند.

اخیرا رسانه‌های عبری فاش کردند که این شهرک‌نشینان صهیونیست حاضر به بازگشت به خانه‌هایشان نیستند و می‌گویند که کابینه نتانیاهو توجهی به سرنوشت آن‌ها نداشته و آن‌ها را رها کرده‌ است.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hodapress.ir/?p=11552

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: