در فصل نقل و انتقالات صورت گرفت

دست بالای پرسپولیس در جذب بازیکن نسبت به استقلال

دو تیم پرستاره پایتخت این روزها مشغول جذب بازیکن و یارگیری برای شروع قدرتمند فصل بعد لیگ برتر فوتبال ایران هستند. در این میان پرسپولیس دست بالاتر را نسبت به حریف خود در جذب بازیکن داشته است.

کنعانی‌زادگان به پرسپولیس پیوست

محمدحسین کنعانی‌زادگان، مدافع ملی‌پوش با قراردادی دو ساله به جمع شاگردان گل‌محمدی پیوست. محمدحسین کنعانی‌زادگان، مدافع ایرانی شاغل در لیگ قطر بعد از دو فصل حضور در این کشور مجددا به پرسپولیس برگشت و با قراردادی دو ساله پرسپولیسی شد. کنعانی‌زادگان به دو فصل اخیر را در الاهلی قطر بازی کرده بود، بعد از رسمی شدن جدایی‌اش از این تیم قطری، مذاکرات چند هفته‌ای را با پرسپولیس انجام داد و در نهایت به تیم سابق خود برگشت.

تصویر فیش جعلی که کار دست استقلال داد

باشگاه سانتاکلارا اعلام کرد که به دلیل ارسال فیش پرداختی جعلی برای محمد محبی دیگر حاضر به مذاکره با استقلال نیست. باشگاه استقلال به دنبال به خدمت گرفتن دوباره محمد محبی از باشگاه سانتاکلارا پرتغال است اما این باشگاه پرتغالی مخالفت خود را با این موضوع اعلام کرده تا مهاجم ملی‌پوش استقلال در آستانه جدایی کامل از این تیم باشد. بر اساس آنچه باشگاه استقلال اعلام کرده در قرارداد قرضی محمد محبی بند خرید دائمی با مبلغ ۶۰۰ هزار یورو قید شده که استقلال می‌توانست تا تاریخ ۳۱ ماه می سال ۲۰۲۳ (۱۰ خرداد) به صورت کتبی به باشگاه سانتاکلارا بابت فعال کردن این بند، قرارداد بازیکن را دائمی کند.

سازمان بازرسی مدیران استقلال و پرسپولیس را فراخواند

مدیران عامل چهار باشگاه پر هزینه لیگ برتربه سازمان بازرسی دعوت شدند. محمدرضا کشوری‌فرد، سرپرست سازمان لیگ فوتبال با ارسال نامه‌ای به مدیران عامل باشگاه‌های استقلال، پرسپولیس، سپاهان و گل‌گهر از آن‌ها دعوت کرد که در جلسه هماهنگی نظارت بر دستورالعمل سقف بودجه حضور پیدا کنند. براساس اطلاعات این نامه مقامات سازمان بازرسی، رییس و نواب رییس فدراسیون فوتبال در این جلسه حضور دارند.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hodapress.ir/?p=9737

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: