رضایت نویدکیا از کسب یک امتیاز خانگی با مس رفسنجان

مس رفسنجان

سرمربی مس رفسنجان از نتیجه تساوی برابر هوادار در خانه ابراز رضایت کرد.

 

هداپرس:محرم نویدکیا پس از تساوی صفر، صفر برابر هودار تهران در هفته شانزدهم لیگ برتر در نشست خبری اظهار کرد: ابتدا از هواداران بخاطر زحمتی که کشیدند و از دقیقه یک تا ۹۰ با اینکه تعدادشان کم بود، سعی کردند تیم را با تمام توان تشویق کنند، تشکر می‌کنم. در خصوص بازی فکر می‌کنم بازی خوبی انجام دادیم با توجه به اینکه تمرینات قبل از من خیلی دیر شروع شده، مقداری از لحاظ جسمانی عقب بودیم اما بچه‌ها در این چند روز باانگیزه تمرین کردند تا جبران مدتی که کمتر تمرین کرده بودند را انجام دهند.

او افزود: در مجموع موقعیت‌های خوبی هم داشتیم و جاهایی از بازی را از دست دادیم که یکی، دو موقعیت به حریف دادیم. مقداری در انتقال پاس‌مان در دفاع هنوز با کندی مواجه هستیم و باید سرعت انتقال پاس‌مان بیشتر شود تا سریعتر وارد فاز هجومی شویم. باید باز هم بیشتر موقعیت ایجاد کنیم و بتوانیم به بازی سرعت دهیم و سعی کنیم ضربات آخر را بهتر بزنیم.

نویدکیا ادامه داد: هوادار سعی می‌کرد کار دفاعی را خیلی خوب انجام دهد. پرس در مرکز زمین را خیلی خوب انجام می‌داد. سعی می‌کرد تله‌گذاری کند تا از مرکز زمین از پاس‌هایی که ممکن بود اشتباه کنیم، استفاده کنند و از پشت دفاع‌هایمان بهره ببرند و به موقعیت برسند و یکی دو بار هم این اتفاق افتاد.

سرمربی مس رفسنجان افزود: روی هم رفته برای من راضی‌کننده بود و بازیکنان تمام تلاش‌شان را کردند با جان و دل بازی کردند. انتظارم از آنها خیلی بیشتر است چون فوتبالیست‌های باکیفیتی هستند و دوست دارم روز به روز شرایط‌مان را بهتر کنیم و از بازی‌های بعدی بازی بهتری ارائه دهیم.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hodapress.ir/?p=11881

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: