مقام فلسطینی: پیام‌های القسام روی روحیه ارتش رژیم صهیونیستی تاثیر می‌گذارد

رژیم صهیونیستی

کارشناس امور مقاومت فلسطین تاکید کرد که تصاویر منتشر شده توسط گردان‌های القسام در رابطه با اسرای صهیونیست به‌ویژه کشتار آنها، بر روحیه ارتش و جامعه صهیونیست تاثیر خواهد گذاشت.

 

هداپرس:هانی الدالی، کارشناس امور مقاومت فلسطین درخصوص پیام ابو عبیده، سخنگوی گردان‌های القسام که در آن تاکید کرده بود «هزینه‌ای که در مقابل پنج یا ۱۰ اسیر زنده می‌گیریم، همان هزینه‌ای است که در برابر تمامی اسرا در صورتی که در بمباران‌های دشمن کشته نمی‌شدند، می‌گرفتیم»، گفت: «این پیام اصلاح بسیاری از مسیرهایی است که بر رویکرد سیاسی مربوط به جنگ حاکم بوده و همه چیز را به پرونده زندانیان مرتبط می‌کند.»

وی در ادامه افزود در این پیام آمده است که باید بر پایان دادن به جنگ براساس دستاوردهای سیاسی متمرکز بود و موضوع اسرا، برخی یا همه آنها، «بخشی از یک مسیر سیاسی» است.

هانی الدالی همچنین گفت بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، کابینه او و ارتش رژیم صهیونیستی به‌طور واضح و آشکار دروغ می‌گویند و مستقیما اسرا را هدف قرار می‌دهند.

کارشناس امور مقاومت فلسطین اظهار کرد این امر گواه بر این است که کابینه رژیم صهیونیستی به موضوع اسرا بی‌اعتناست و این پرونده بخشی از اولویت‌هایش نیست و مقاومت با انتشار این فیلم جنگ روانی علیه اشغالگران به راه انداخته است.

این کارشناس تاکید کرد که ویدیوهای منتشر شده توسط مقاومت فلسطین مورد توجه خانواده‌های اسرای صهیونیست قرار گرفته و از اعتبار بالایی در میان آنها برخوردار است.

وی گفت این اعتبار بیش از اعتبار مقامات سیاسی و نظامی در تل‌آویو است. این اسرایی که مقاومت در رابطه با آنها سخن گفت، از اهمیت ویژه‌ای در جامعه صهیونیست و ارتش رژیم اشغالگر برخوردارند، زیرا از ابتدای تأسیس ارتش این رژیم آنها به عنوان پدران شناخته می‌شوند.

الدالی ادامه داد تصاویر منتشرشده توسط القسام از اسرای صهیونیست به‌ویژه کشته شدن آنها بر روحیه ارتش و صهیونیست‌ها تأثیر خواهد گذاشت.

پیشتر سخنگوی گردان‌های القسام تاکید کرد: ما قبلا اعلام کرده بودیم که ارتباطمان با مبارزانمان که از تعدادی از اسرای دشمن در نوار غزه محافظت می‌کنند، قطع شده‌ است و احتمال می‌دهیم که تعدادی از اسرا در نتیجه بمباران‌های ارتش صهیونیستی کشته شده‌ باشند.

وی افزود: پس از بررسی دقیق طی هفته‌های اخیر، شهادت تعدادی از مجاهدانمان و کشته شدن هفت نفر از اسرای دشمن در نوار غزه در نتیجه بمباران‌های دشمن صهیونیستی محرز شد.

ابو عبیده افزود: تاکید می‌کنیم که تعداد اسرای دشمن که در نتیجه عملیات‌های نظامی ارتش اشغالگران در نوار غزه کشته شده‌اند، ممکن است از هفتاد نفر فراتر رود و ما همواره بر حفظ جان اسرا اصرار داشتیم، اما مشخص است که سران دشمن عمدا اسرای خود را می‌کشند تا از این پرونده خلاص شوند. در عین حال تاکید می‌کنیم هزینه‌ای که مقابل پنج یا ۱۰ اسیر زنده می‌گیریم، همان بهایی است که در برابر تمامی اسرا در صورتی که در بمباران‌های دشمن کشته نمی‌شدند، می‌گرفتیم.

یک منبع برجسته در گردان‌های القسام نیز روز جمعه اعلام کرد یکی از زندانیان که بر اثر بمباران و شلیک ارتش اشغالگر کشته شده، از دوستان نزدیک بنیامین نتانیاهو بود. این منبع گفت که یکی از اسیران کشته شده در زمانی که در بازداشت القسام بود، اعتراف کرد که از دوستان نزدیک نتانیاهو بوده‌ است.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hodapress.ir/?p=12514

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: