اعزام تیم مشترک مدیریت بحران تهران به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان

مناطق سیل‌زده

معاون آمادگی و عملیات سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از اعزام تیم مشترک مدیریت بحران شهر تهران به مناطق سیل‌زده استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

 

هداپرس:صمیم مرادی روزبهانی درباره اقدامات سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران در سیل سیستان و بلوچستان گفت: یک تیم متشکل از نمایندگان سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، وزارت نیرو، سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی و معاونت خدمات شهری شهرداری تهران به صورت هوایی به شهرستان کنارک و مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان  اعزام شدند.

مرادی روزبهانی افزود: همچنین تجهیزات امدادی لازم در مجموع شامل دو دستگاه پیکاپ، یک دستگاه وانت عملیاتی، یک دستگاه جرثقیل، یک دستگاه موتورسیکلت، دو دستگاه موتور برق و چندین دستگاه پمپ کف کش و لجنکش به مناطق سیل‌زده ارسال شد.

وی گفت: یک تیم دیگر نیز از طریق زمینی با یک دستگاه خودرو عملیاتی دو دستگاه موتور برق، اقلام زیستی فردی و تجهیزات انفرادی به محل اعزام شده است.

مرادی روزبهانی افزود: تیم اعزامی ضمن تشکیل جلسه هماهنگی با فرماندار و شهردار کنارک، به منظور ارزیابی شرایط و مشکلات موجود از سطح شهر بازدید کردند. در حال حاضر عملیات تخلیه آب از منازل، بیمارستان‌ و معابر و خروج آب‌های سطحی و زباله‌ها به بیرون از سطح شهر توسط تیم اعزامی همراه با نیروهای محلی در حال انجام است.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hodapress.ir/?p=15071

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: