آذر منصوری رئیس جبهه اصلاح‌طلبان ایران :

مسیر حرکت جبهه اصلاحات در جهت کم کردن شکاف بین حاکمیت و مردم است

 

🖌️ به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هدا پرس آذر منصوری رئیس جبهه اصلاح‌طلبان ایران در جلسه مشترک هیئت رییسه این جبهه با اعضای شورای مرکزی حزب همبستگی دانش آموختگان ایران با اشاره به وجود شکاف بین مردم و حاکمیت گفت: مسیر حرکت جبهه اصلاحات در جهت کم کردن شکاف بین حاکمیت و مردم است.

وی با اشاره به نزدیک شدن به ایام انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت : برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی حتما در مجمع عمومی جبهه اصلاح‌طلبان ایران رای گیری خواهیم شد و انتظار می رود همه به رای اکثریت تمکین کنند .

منصوری افزود : اصلاح طلبان باید گفتمان خودشان را به روز رسانی کنند و باید در شرایط موجود تکلیف سه موضوع که شامل مواجهه با خودمان و مواجهه با حاکمیت و مواجهه با جامعه می باشد را مشخص کنیم .

دبیرکل حزب اتحاد ملت ایران در ادامه با اشاره به شرایط سیاسی جامعه گفت: قرار گرفتن در مسیر نمایندگی مطالبات مردم کاری هست که اصلاح طلبان باید انجام دهند و سه بال خود که شامل بال رسانه ، بال اجتماعی و بال نهادی می‌باشد را تقویت کنند که سند پیش نویس این موارد آماده شده و به احزاب عضو جبهه ارائه خواهد شد.

رئیس جبهه اصلاح‌طلبان ایران با اشاره به حمایت احزاب اصلاح طلب از دکتر روحانی در سال ۱۳۹۲ گفت: به اعتقاد من از سال ۱۳۹۲ تا ۱۳۹۶ ما سیاست ورزی نیابتی داشتیم که موجب شد از آقای روحانی حمایت کنیم و البته عملکرد دولت اول ایشان قابل دفاع بود ولی بعد از انتخابات دوره دوم آقای روحانی در مقابل خواست مردم عقب نشینی کرد و این یکی از دلایل جدی ریزش رأی اصلاح طلبان بود چون آقای روحانی به وعده های خود در دوره دوم عمل نکرد.

به گزارش هدا پرس منصوری با اشاره به ناامیدی مردم از صندوق های رای و انتخابات ادامه داد : این ناامیدی دو دلیل دارد ، اول محدود کردن انتخاب و دوم عدم رضایت مردم از نهادهای انتخابی است.

رئیس جبهه اصلاح‌طلبان ایران با گفتن این موضوع که ما به هر قیمتی در انتخابات لیست نمی دهیم ادامه داد : انتخابات باید آزاد ، عادلانه و رقابتی باشد و اصلاح طلبان نیز باید تلاش کنند مرجعیت و نمایندگی مطالبات مردم را داشته باشند و در این راستا ما از هر امکانی و تعاملی با حاکمیت استقبال می کنیم.

 

در ادامه جلسه جواد امام سخنگوی جبهه اصلاح‌طلبان ایران نیز با اشاره به شرایط سیاسی جامعه گفت: مردم از اصلاح طلبان عبور نکردند و این موضوع در دو انتخابات گذشته مشخص است که موضع اصلاح طلبان با اکثریت مردم تفاوتی نداشت .

دبیرکل مجمع ایثارگران افزود : مردم مقصر اتفاقات افتاده در جامعه را حکومت می دانند و اصلاح طلبان را مقصر نمی دانند .

وی ادامه داد : ما در راستای تعامل با رهبری تمام تلاش خود را کرده ایم و البته باید احترام رهبری را برخورد فرض بدانیم .

در ادامه جلسه خانم نقی ئی نایب رئیس جبهه اصلاح‌طلبان ایران و دبیرکل سازمان معلمان نیز گفت: ما باید وظایف خودمان را پیش ببریم و ما به گذشته بر نمی گردیم زیرا ما با یک جامعه جدید مواجه هستیم و باید با ترکیب جدید ارتباط برقرار کنیم و با تغییر ذائقه جامعه عمل کنیم .

نقی ئی در پایان سخنان خود گفت: ما باید حرف نسل زد z را بشنویم و برای ده سال آینده خودمان برنامه داشته باشیم زیرا ما نمی توانیم برای نسل نو راه حل بدهیم بلکه فقط باید ستاد پشتیبانی نسل جوان باشیم.

در ابتدای این جلسه احمد شریف دبیرکل حزب همبستگی دانش آموختگان ایران نیز ضمن خیر مقدم به اعضای هیئت رییسه جبهه اصلاح‌طلبان ایران بر اهمیت برگزاری چنین جلسات مشترکی برای آشنایی بیشتر با دیدگاههای احزاب عضو جبهه اصلاح‌طلبان تاکید کرد .

در ادامه جلسه اعضای شورای مرکزی و مسئولین کمیته های تخصصی حزب همبستگی دانش آموختگان ایران دیدگاههای خود را بیان نمودند .

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hodapress.ir/?p=10022

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: