رسیدگی به مشکلات صنفی خبرنگاران در نمایشگاه رسانه‌ها

نمایشگاه رسانه‌

کارشناس اداره خبرنگاران از ارائه خدمات حضوری به خبرنگاران در بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران خبر داد و گفت: سامانه جامع رسانه‌های کشور یا همان (ای رسانه) درخواست‌ها و مشکلات خبرنگاران و رسانه‌ها را بررسی می‌کند.

 

هداپرس:حسین لطفی، گفت: در نمایشگاه امسال، غرفه میز خدمت به صورت حضوری به خبرنگاران و رسانه‌ها خدماتی ارائه می‌دهد و خبرنگاران می‌توانند با مراجعه به این غرفه نواقص پرونده خود را برطرف کنند و توضیحات لازم برای گرفتن خدماتی از قبیل معرفی نامه، بیمه صندوق هنر را دریافت کنند. همچنین به مشکلاتی که خبرنگاران با خانه مطبوعات دارند رسیدگی خواهیم کرد.

وی افزود: در غرفه میز خدمت نمایشگاه هیات نظارت هم مستقر است و در خصوص سایت هیات نظارت و دریافت مجوزها به صورت حضوری توضیحات لازم ارائه می‌شود. در این بخش مواردی مثل صدور مجوز نشریات، نحوه درخواست نشریه، پایگاه‌های خبری، پیگیری تقاضاهایی که در مرحله نوبت هیات نظارت هستند، تغییر وضعیت و امتیاز، تغییر صاحب امتیاز و به طور کل پروسه درخواست نشریه و هر آنچه که به صورت اینترنتی ارائه می شد به صورت حضوری انجام خواهد شد.

این کارشناس درباره خدمات بخش تبلیغات، عنوان کرد: اداره خبرنگاران بخشی با عنوان سامانه جامع کانون‌های آگهی و تبلیغاتی دارد که این سامانه هم در غرفه میز خدمت فعال است و مراجعه‌کنندگان درخصوص تبلیغات و کانون‌های تبلیغاتی سوالاتی داشته باشند می‌توانند به این غرفه مراجعه کنند. همچنین مشکلات متقاضیان کانون‌های تبلیغاتی به صورت حضوری بررسی خواهد شد.

بنا بر اعلام ستاد اطلاع‌رسانی نمایشگاه رسانه‌های ایران گفتنی‌ است بیست‌ و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران از ۲۹ بهمن تا ۲ اسفند در مصلی تهران برگزار خواهد شد.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hodapress.ir/?p=12105

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: