رزاق‌پور: می‌توانستم به تیم‌ملی دعوت شوم

رزاق‌پور

مدافع چپ تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان معتقد است که کادر فنی تیم‌ملی می‌توانست با توجه عملکردش در برخی اردوها او را به تیم ملی فوتبال ایران دعوت کند.

 

هداپرس:سید ابوالفضل رزاق‌پور، مدافع چپ تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در حاشیه‌ دیدار تیم‌های فوتبال پیکان و نساجی در ورزشگاه دستگردی در جمع خبرنگاران در مورد عملکرد خوبش در نیم‌فصل اول لیگ و شانس حضورش در تیم‌ملی فوتبال ایران، اظهار کرد: عملکرد خوبی در نیم فصل اول داشتم و این مساله لطف خدا بود و هر بازیکنی آرزو دارد به تیم ملی فوتبال دعوت شود.

وی ادامه داد: می‌توانستم در برخی اردوها به تیم ملی دعوت شوم اما ناامید نخواهم شد و با تلاش بیشتر سعی می‌کنم برای تیمم مفیدتر ظاهر شوم و نظر مربیان تیم ملی را جلب کنم تا به تیم ملی دعوت شوم.

بازیکن گل‌گهر در خصوص چشم‌انداز گل‌گهر سیرجان در نیم فصل دوم و کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا گفت: تمام تلاش خود را می‌کنیم که جزو چهار تیم اول جدول باشیم و بتوانیم سهمیه کسب کنیم. ما تمام تلاش خود را برای قهرمانی و کسب سهیمه انجام خواهیم داد اما این هدفگذاری الزاماتی دارد که باید فراهم شود و آنگونه که باید و شاید تدارک ندیده‌ایم.

وی با اشاره به اضافه شدن بازیکنان جوانان به تیم فوتبال گل گهر عنوان کرد: بازیکنان جوان و خوبی به تیم ما اضافه شد و میانگین سنی تیم پایین آمد که اتفاق خوبی بود.

مدافع چپ تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان بیان کرد: شاید در نیم فصل اول به خواسته‌های خود نرسیدیم اما روند خوبی را پیش گرفته‌ایم و امیدواریم در نیم فصل دوم نتایج مورد نظر را کسب کنیم.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hodapress.ir/?p=11833

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: