دکل های مخابراتی تهران جمع می شوند؟

دکل های مخابراتی تهران

مهدی چمران، رئیس شورای اسلامی شهر تهران، توضیحاتی را درباره جمع آوری دکل های مخابراتی تهران ارائه داد.

هداپرس:رئیس شورای اسلامی شهر تهران درحاشیه برگزاری دویست و دهمین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به وجود دکل های مخابراتی سطح پایتخت گفت: متاسفانه مدتی، جمع‌آوری دکل‌های مخابراتی چندان مورد توجه قرار نگرفته است. در طول این مدت همواره، دکل های مخابراتی نصب شده است و اکنون جمع‌آوری‌ این دکل ها، کار سخت و دشواری است. اما امیدوار هستیم برای جمع‌آوری این دکل‌ها برنامه‌ریزی هایی صورت گیرد.چمران در ارتباط با حادثه پلاسکو و ضمن گرامیداشت شهدای این حادثه ادامه داد: این حادثه هر سال یک هشداری جدی برای ساختمان های ناایمن است. امیدواریم با همکاری صاحبان ساختمان ها و سازمان آتش نشانی و دیگر سازمان های مربوطه، ایمنی ساختمان ها حاصل شود. ساختمان های ناایمن خطرناک هستند و هرلحظه ممکن است حادثه ای در شهر رخ دهد.

وی با بیان اینکه امروز متمم بودجه بررسی می‌شود، خاطرنشان کرد: با توجه به تغییرات مالی صورت گرفته، بودجه ۷۶ همتی شهرداری در متمم به بیش از ۱۰۰ همت افزایش یافته است.

چمران گفت: اجرای یک دوربرگردان دیگر در بزرگراه ارتش باقی مانده است که به زودی اجرایی خواهد شد و سال آینده به بهره‌برداری می رسد. پل B۹ در نگهداشت، فرایند مکانیزه دارد. با توجه‌ به سردسیر بودن منطقه و احتمال یخ بندان، از موادی که آسیبی به آسفالت نمی‌زند در این پل استفاده خواهد شد تا شاهد تخریب آسفالت نباشیم و نگهداشت زمین به خوبی صورت گیرد.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hodapress.ir/?p=10974

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: