سردار جوانی : رمز موفقیت ایران در حفظ انقلاب مردم هستند

سردار جوانی

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت : رمز موفقیت ایران در حفظ انقلاب و پیشبرد  اهداف کشور، مردم هستند.

 

هداپرس:سردار یدالله جوانی، دوشنبه شب در همایش یاران انقلاب شهرستان دماوند که در مسجد شهرک ولیعصر این شهر برگزار شد، اظهارداشت: ایران اسلامی کشوری است که توسط مردم و با انتخابات مسئولان به دست مردم شکل گرفته است در حالی که در دوران پهلوی، کشور توسط غرب اداره می شد و مردم در آن دوران نقشی برای تاثیرگذاری در سرنوشت خود نداشتند و حتی اگر انتخاباتی هم بود افراد در لیست هایی مشخص شده انتخاب می شدند.

وی با بیان اینکه همین امر موجب شد تا ایران در آن دوران در عرصه های مختلف عقب بماند، خاطرنشان کرد: امام راحل در آن خفقان و شرایط سخت دوران پهلوی، قیام کرد و این مهم را وظیفه خود می دانست و مردم نیز لبیک گفتند و انقلاب اسلامی با رای مردم کل گرفت.

این مقام مسئول ادامه داد: امام راحل درحالی که پشتوانه ای همچون ملت ایران را داشت انقلاب را پیروز کرد و با وجود آنچه می‌توانست خود این کشور را اداره کند، مردم را به صحنه آورد چراکه به جایگاه مردم اهمیت می دادو با تشکیل قانون اساسی و با انتخاب مردم نظام شکل گرفت و مسوولان انتخاب شدند.

جوانی بیان داشت: ایران بر اساس انقلابی که مردم کردند و با هدایت امام بر مبنای آموزه های دینی شکل دوباره گرفت و رمز و راز موفقیت کشور طی این سال‌ ها در حفظ انقلاب و پیشبرد اهداف کشور همین مردمی بودن است.

معاون سیاسی سپاه پاسداران مردمی بودن انقلاب و نظام که همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری و امام راحل بوده است، نعمت خواند و افزود: مردم باید همواره وسط میدان باشند تا کشورشان حفظ شود تا استقلال و امنیتشان حفظ شود. ایران انتخابات برگزار می کند تا مجلسی قوی و وحدت ملی و ایرانی قوی و امنیت داشته باشد و همین امر بر اهمیت این حماسه سیاسی می افزاید.

وی گفت: دشمن به این جمع بندی رسیده است که میان مردم، انتخابات، نظام و اداره کشور فاصله بیاندازد تا ایران ضعیف شود و تحت سلطه خود قرار گیرد.

وی بیان داشت: جهاد تبیین مورد تاکید مقام معظم رهبری برای جوانان است تا بدانند در چه موقعیتی کشور قرار دارد؛ دشمن ایران دشمن آزادی خواهی، ملت ها و بشریت است و عملکرد آن در طی این سالها به اثبات رسیده است.

این مقام مسئول افزود: دشمن نظام مقدس جمهوری اسلامی نگاه ویژه به ما دارد زیرا ایران در طی این سالها توانسته به قله های موفقیت دست یابد و از سوی دیگر انقلابی اسلامی را شکل داد و بدانید که هیچگاه ناامید نخواهد شد و باید هوشیار باشیم.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hodapress.ir/?p=12177

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: