رئیس پارلمان لبنان: بانک اهداف دشمن غیرنظامیان هستند

پارلمان لبنان

رئیس پارلمان لبنان تاکید کرد که مسوولیت خون‌هایی که در خاک این کشور به زمین ریخته شدند، متوجه نمایندگان بین‌المللی، سازمان ملل و نهادهای حقوق بشر است.

 

هداپرس:«نبیه بری» رئیس پارلمان لبنان امروز پنج‌شنبه در بیانیه مطبوعاتی تاکید کرد کشتار «النبطیه» با برنامه ریزی قبلی انجام شد و «این جنایت رویکرد نژادپرستانه و خصمانه دشمن اسرائیلی را نشان می‌دهد».

بری اظهار کرد: «بانک اهداف اعلام شده و پنهان این دشمن غیرنظامیان و تمام عناصر زندگی در میهن و منطقه ماست».

این اظهارات رئیس پارلمان لبنان در پی حمله اخیر رژیم صهیونیستی به منطقه النبطیه در جنوب لبنان با یک موشک هدایت‌شونده بیان شد.

در این حمله یک ساختمان مسکونی هدف قرار گرفت تا این لحظه ۱۱ تن از ساکنان غیرنظامی آن از جمله چند زن و کودک به شهادت رسیدند.

در پی این حمله بیشتر مدارس، دبیرستان‌ها، آموزشگاه‌ها دولتی و خصوصی شهر النبطیه و منطقه اطراف آن جهت حفظ جان دانش‌آموزان امروز تعطیل اعلام شدند.

رئیس پارلمان لبنان در ادامه نیز گفت مسوولیت خون‌هایی که النبطیه و قبل از آن در «حولا»، «الصوانه» و «عدشیت» به زمین ریخته شدند، «با نمایندگان بین‌المللی، سازمان ملل و نهادهای حقوق بشر است».

او گفت «آن‌ها تنها موظف به محکومیت نیستند بلکه باید فورا برای متوقف کردن ماشین آدم‌کشی اسرائیل و مهار خوی وحشی سران رژیم اشغالگر که منطقه را به سوی جنگی با عواقبی ناخوشایند سوق می‌دهند، اقدام کنند».

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hodapress.ir/?p=11839

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: