عنایتی: بازیکنان با تجربه باید بهتر کار کنند

عنایتی

سرمربی تیم فوتبال پیکان می‌گوید بازیکنان با تجربه تیمش باید بهتر کار کنند.

 

هداپرس:رضا عنایتی، سرمربی تیم فوتبال پیکان بعد از تساوی ۲ بر ۲ تیمش برابر هوادار در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال ایران، اظهار کرد: بازی سنگینی برای ما بود. در نیمه اول غافلگیر شدیم. تا دقیقه ۳۵ خوب نبودیم اما وقتی کار از کار گذشت به بازی برگشتیم. درنیمه دوم با تغییراتی که ایجاد کردیم توانستیم بازی خوبی انجام دهیم. از بازیکنان بزرگ‌ تیم گله دارم که تا دقیقه ۳۵ خوب نبودند. وقتی مشکلی ایجاد می‌شود بازیکنان بزرگ تیم باید واکنش نشان دهند که این اتفاق رخ نداد.

وی افزود: امروز برایم دو سر برد بود چون واقعا هوادار را هم دوست دارم اما به هر حال بازی مساوی شد. امیدوارم هوادار و مسعود شجاعی در ادامه راه موفق باشند.

او همچنین گفت: ما بازیکنان ۱۸ و ۱۷ ساله داریم. خوشحالم که بازیکن تیم ملی جوانان برای ما گلزنی کرد. شرایط ما در جدول هنوز تثبیت نشده و بازیکنان با تجربه باید بیشتر کمک کنند تا شرایط خوبی را تجربه کنیم. بازیکنان ما همه با کیفیت هستند و باید قدر خود را بدانند.

عنایتی درباره تعویض زودهنگام حامد پاکدل و اینکه این بازیکن بعد از تعویض راهی رختکن شد هم گفت: حامد از بازیکنان خوب ماست اما گاهی روز خوب بازیکن نیست. ما حساب ویژه‌ای رو او باز می‌کنیم. مربی باید وقتی بازیکن شرایط خوبی ندارد او را تعویض کند. امروز روز خوبی برای حامد پاکدل نبود. او بعد از تعویض به رختکن رفت و دوش گرفت و دوباره روی نیمکت نشست. این موضوع با هماهنگی من بود.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hodapress.ir/?p=14920

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: