درویش: آقای تاج! جسارت نداشتید قانون را اجرا کنید!

رضا درویش

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس می‌گوید فدراسیون فوتبال جسارت اجرای قانون را نداشت.

 

هداپرس:رضا درویش بعد از صدور رای کمیته استیناف مبی‌بر بازگشت ۴ امتیاز کسر شده از سپاهان و یک امتیاز از پرسپولیس توسط کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اظهار کرد: سرانجام حکم فرمایشی کمیته استیناف فدراسیون فوتبال صادر و یکبار دیگر مشخص شده کسانی که پایبند به قانون هستند باید دچار ضرر بشوند.  بیشترین ضرر را پرسپولیس متحمل شد چون مقید بود باید به قانون پایپند باشد این شعار بیش نبود.

وی افزود: ریاست فدراسیون! شما که جسارت اجرای قانون را ندارید چه شویی اجرا کردید که بگویید ما می‌توانم قانون را اجرا کنیم؟ اگر مشکلات کم پولی بود، راه‌های دیگر را انتخاب می‌کردید. ۴۰ میلیارد و ۵۰ میلیارد برای   فدراسیون فوتبال تامین شد. آقای تاج باید پاسخگو باشد اما او خودش را پاسخگو نمی‌داند و احتمالا برای کنگره به خارج از کشور می‌رود تا آب‌ها از آسیاب بیفتد. رقبای ما تهاتر کردند، با کارهایی بازیکنانی که می‌خواستند را جذب کردند و هر کاری دلشان می‌خواست کردند و پرسپولیس بیشتر ضرر کرد. وقتی می‌گفتم ای کاش قهرمان نمی‌شدیم فکر این روزها را می‌کردم چون خیلی‌ها برنمی‌تابند که پرسپولیس قهرمان شود. برخی با حیله‌هایی می‌خواستند پرسپولیس قهرمان نشود اما ما با تلاش خودمان به قهرمانی رسیدیم.

او ادامه داد: با وقاحت تمام در حکم آمده است که نتیجه بازی در زمین مسابقه رقم می‌خورد. وقاحت  هم حدی دارد. اینکه به افکار عمومی توهین کنید خیلی بد است. چطور شما تیم شمس‌آذر قزوین را جریمه کردید و از این تیم امتیاز کسر شد؟ آیا این موضوع در زمین مسابقه رقم خورد؟ فکر می‌کنید مردم متوجه نیستند؟ آیا گذشته شما را فراموش می‌کنند؟ پرسپولیس از مراجع قانونی پیگیر خواهیم شد و حتی اگر نیاز باشد به سازمان‌های بین‌المللی مثل AFC و CAS شکایت می‌کنیم تا حقوق هوداران خود را محقق کنیم. چطور پرونده ما انقدر زود رسیدگی می‌شود و استیناف هم رای صادر می‌کنید اما پرونده رقیب ما بیش از ۸۰ روز است حکم کمیته انضباطی‌اش صادر نشده است؟ درکمیته انضباطی می‌دانستند رای آنها در کمیته استیناف شکسته می‌شود و به همین خاطر دیگر رای صادر نمی‌کنند.

منبع:ایسنا

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hodapress.ir/?p=10443

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: