سبک فوتبال ایران فیزیکی است نه مالکانه!

فوتبال ایران

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران معتقد است که در دیدار تیمش مقابل پیکان، یک پنالتی ناعادلانه برای حریف گرفته شده است.

 

هداپرس:لوکاس آلکاراز در نشست خبری پس از دیدار تیمش در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال مقابل تیم فوتبال پیکان در ورزشگاه دستگردی که با نتیجه یک بر یک به پایان رسید، اظهار کرد: بازی پایاپایی بود و نیمه اول سعی کردیم پرس کنیم و همین باعث شد گل اول بازی را به ثمر برسانیم.

وی افزود: بازی خیلی سختی بود چرا که خیلی خوب فوتبال بازی می‌کردند و ما نیمه دوم ساختار دفاعی را وسط زمین به خوبی ایجاد کردیم و در این زمینه موفق بودیم‌.

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران با بیان اینکه در بازی‌ مقابل پرسپولیس، فولاد و آلومینیوم نیز دیدارهای پایاپایی داشتیم، عنوان کرد: از عملکرد بازیکنانم، تعهد و غیرت آن‌ها در بازی راضی هستم و نیم فصل دوم را با یک امتیاز شروع کردن، چندان بد نیست.

آلکاراس با اشاره به اینکه شدیدا برای داوران احترام قائلم اما در این شرایط بازی کردن کار سخت است، تصریح کرد: یک پنالتی ناعادلانه گرفته شد و به نظرم پنالتی نبود؛ این بدان معنا نیست که می‌خواهم در مورد داوران ایرانی و داوران بد صحبت کنم، شغل داوری بسیار سخت است و صرفا نظرم را گفتم.

وی افزود: بعد از پنالتی بیشتر کشمکش و دعوا از نظر فوتبالی در زمین حاکم بود و شاهد بازی درگیرانه‌ای تا پایان این دیدار روی زمین و هوا بودیم.

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران در مورد سبک لیگ برتر فوتبال ایران، اظهار کرد: از نظر من فوتبال ایران بسیار درگیرانه و فیزیکی و نه مالکانه است. باید محکم بازی کنیم و فشار بیاوریم و همزمان بازی مالکانه را به نمایش بگذاریم؛ بازیکنانی داریم که می‌توانند کمک کنند تا بازی مالکانه را داشته باشیم، هر چند این مسئله نقطه قوت ما نیست.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hodapress.ir/?p=11849

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: