بختیاری‌زاده: بهانه نمی‌آورم

بختیاری‌زاده

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: به هیچ عنوان نمی‌خواهم بهانه بیاورم و خودم را در ناکامی‌های نیم فصل اول نفت آبادان هم سهیم می‌دانم زیرا کسی که قبول مسئولیت می‌کند باید این تفکر را داشته باشد.

 

هداپرس:سهراب بختیاری زاده، سرمربی صنغت نفت امروز (پنجشنبه) پس از شکست دو بر صفر تیمش مقابل فولاد در هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال در نشست خبری اظهار کرد: تا پیش از گل اول توپ و میدان در اختیار بازیکنان صنعت نفت آبادان بود و شرایط خوبی داشتیم بسیار تلاش کردیم تا بتوانیم در همان نیمه اول گل بزنیم که موقعیت هم داشتیم ولی متاسفانه موقعیت‌هایمان به گل تبدیل نشد.

او ادامه داد: البته با توجه به اینکه توپ و میدان در نیمه نخست در اختیار ما بود باید بیشتر موقعیت سازی می‌کردیم اما فولاد عقب بازی می‌کرد و فضاها را بسته بود. بین دو نیمه روی نکات تاکتیکی تاکید داشتم تا در نیمه دوم به فولاد بیشتر فشار بیاوریم. در شروع نیمه دوم هم موقعیت داشتیم اما متاسفانه در بدترین زمان گل خوردیم و بعد از گلی که دریافت کردیم معتقدم که تیممان بی‌نظم شد و فاز دفاعیمان به همان شکل فاز دفاعی نیم فصل اول تبدیل شد و فکر می‌کنم این نکته منفی بازی امروزمان بود. در ادامه هم روی ضد حمله، گل دوم را هم دریافت کردیم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: تیم ما نیاز به تقویت دارد. در دو هفته‌ای که به عنوان سرمربی صنعت نفت آبادان انتخاب شده‌ام می‌توانستم از طریق فیلم بازیکن خارجی بگیریم اما حقیقتاً من نمی‌توانم چنین ریسکی انجام بدهم و بازیکنی را بیاوریم که نتواند به ما کمک کند. من و کادرم خیلی دیر به صنعت نفت آبادان اضافه شدیم و شاید اگر دو ماه پیش این اتفاق رقم می‌خورد، زمان داشتیم تا بازیکن خوب خارجی جذب کنیم و با شناخت خوبی که از تیم به دست می‌آوریم شرایط تیم را سریعتر تغییر دهیم.

او خطاب به هواداران تیمش، خاطرنشان کرد: آنها حق دارند زیرا عاشق تیمشان هستند و با آن زندگی می‌کنند. به هیچ عنوان نمی‌خواهم بهانه بیاورم و خودم را در ناکامی‌های نیم فصل اول نفت آبادان سهیم می‌دانم زیرا کسی که قبول مسئولیت می‌کند باید این تفکر را داشته باشد ولی برای تیم درست کردن و ایجاد تغییرات در یک تیم آن هم برای تیمی که در یک نیم فصل نتوانسته حتی یک برد در خانه به دست بیاورد و به اعتقاد من شکل بازی به هم ریخته‌ای داشته است، دو هفته یا سه هفته برای سر و سامان دادن به آن زمان مناسبی نیست. هواداران باید انتظار داشته باشند و حتی اعتراض به جای آنها کمک می‌کند تا ما بیشتر کار کنیم. تمام تلاشمان را می‌کنیم تا ضعف‌های تیم هرچه سریع‌تر برطرف شوند.

بختیاری‌زاده عنوان کرد متاسفانه بعد از گل اول بی‌نظم شدیم که من باید این تفکر را در صنعت نفت آبادان از بین ببرم که بعد از دریافت یک گل اینقدر بی‌نظم و به هم ریخته نباشیم چون فوتبال ۹۰ دقیقه است و باید با آرامش و صبوری و با نظم به کارمان ادامه دهیم.

او بیان کرد: صد در صد بازیکن جذب خواهیم کرد ولی ما امروز حتی برخی از داشته‌هایمان را نداشتیم اما نمی خواهم بهانه بیاورم و وظیفه من این است که تیم بودن و روحیه تیمی را در صنعت نفت آبادان جا بیندازم. باز هم می‌گویم تماشاگر حق دارد به من اعتراض کند چون من باید تلاش کنم در سریع‌ترین زمان ضعف‌های تیم را برطرف کنم. در مجموع از تلاش بازیکنان تیم راضی هستم ولی برای اینکه تیم‌تر شویم باید بیشتر کار کنیم.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hodapress.ir/?p=12259

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: