فاطمه راکعی فعال سیاسی ؛

وعده‌های رئیسی نه تنها عملی نشد ،بلکه مشکلات بیشتر شد

یک فعال سیاسی در گفتگو با اصلاحات نیوز می‌گوید: قول ها و وعده های رئیسی نه تنها عملی نشد بلکه در همه زمینه های مربوط به اداره کشور که مستقیما به به قوه مجریه بر می‌گردد، دچار مشکلاتی عدیده و جدی هستیم.
وعده های رئیسی نه تنها عملی نشد، بلکه مشکلات بیشتر شد/ شرایط اقتصادی بحرانی است .

فاطمه راکعی فعال سیاسی در گفتگو با اصلاحات نیوز می‌گوید: متاسفانه باید بگویم براساس قول ها و وعده های زیادی که برای بهبود اوضاع کشور از سوی رئیس دولت در زمان انتخابات ریاست جمهوری داده شده، نه تنها عملی نشد بلکه در همه زمینه های مربوط به اداره کشور که مستقیما به به قوه مجریه بر می‌گردد، دچار مشکلاتی عدیده و جدی هستیم. از وضعیت اقتصادی کشور گرفته تا بین المللی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی همه و همه مشکلات جدی دارند و با این حال هیچ پاسخگویی هم وجود ندارد و شاهد یک عملکرد منفی هستیم.

وی ادامه داد: با وجود اینکه یکدستی در حاکمیت ایجاد شده است، اما هیچ عملکرد مثبتی وجود ندارد و متاسفانه توصیه های کارشناسان هم جدی گرفته نمی‌شود. بسیاری از دغدغه مندان سرنوشت مردم و کشور، از جناح های سیاسی مختلف خصوصا ما اصلاح طلبان، علیرغم نارضایتی‌هایی که از روند انتخابات داشتیم، توصیه های متعددی را برای بهبود شرایط به دولت دادیم.

این فعال سیاسی با بیان اینکه بزرگترین نقطه ضعف دولت را در موضوع اجتماعی می‌بینم، گفت: در واقع موضوعات اجتماعی با مسائل سیاسی گره خورده است و نتیجه آن مشکلات معیشتی و اقتصادی است که این روزها شاهد آن هستیم. از سوی دیگر کوبیدن بر طبل فشار بر زنان در خصوص حجاب اجباری و گشت ارشاد باعث بدتر شدن اوضاع شده است، آن هم در صورتی که وضعیت اقتصادی بسیار بحرانی است و فساد اداری صدای همه را درآورده است. آنوقت در چنین شرایطی گیر دادن به موضوع حجاب و بهانه کردن آن، وضعیت را وخیم تر کرده است. در ماه های اخیر بعد از درگذشت مهسا امینی، حرکات اعتراضی وسیعی را در سطح کشور ناظر و شاهد بودیم و به نظر می‌رسد برای مسئولین فعلی موضوع حجاب آنچنان اهمیت پیدا کرده که از سایر مسائل اصلی و واجب زندگی مردم غافل مانده اند.

با وجود اینکه یکدستی در حاکمیت ایجاد شده است، اما هیچ عملکرد مثبتی وجود ندارد، قول ها و وعده های رئیسی نه تنها عملی نشد بلکه در همه زمینه های مربوط به اداره کشور که مستقیما به به قوه مجریه بر می‌گردد، دچار مشکلاتی عدیده و جدی هستیم.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hodapress.ir/?p=9783

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: