اوسمار: با ذوب‌آهن رقابت نزدیکی خواهیم داشت

اوسمار

سرمربی پرسپولیس می‌گوید: ربیعی را می‌شناسم و کارش را خوب بلد است. رقابت نزدیکی خواهیم داشت و امیدواریم از فرصت‌ها استفاده کنیم. بازی مهمی برای پرسپولیس است اما سعی می‌کنیم پیروز شویم.

 

هداپرس:اوسمار ویرا در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل ذوب‌آهن از هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: خوشحالم که اینجا هستم. بازی فردا مثل بقیه بازی‌ها سخت است اما قدم خوبی در راه پیشرفت ماست. ساختار آنها از ابتدای فصل همین بود و شکل بازی خودشان را حفظ کردند. ربیعی را می‌شناسم و کارش را خوب بلد است. رقابت نزدیکی خواهیم داشت و امیدواریم از فرصت‌ها استفاده کنیم. بازی مهمی برای پرسپولیس است اما سعی می‌کنیم پیروز شویم.

او درباره جدایی زاهدی و باهویی و جای خالی مهاجم در فهرست تیمش گفت: پنجره نقل و انتقالاتی برای شکل دادن به تیم‌هاست. ما چهار بازیکن از دست دادیم اما چند بازیکن هم جذب کردیم. نمی‌خواستیم عمری و سرلک جدا شوند. جدایی شهاب هم انتخاب شخصی خودش بود. به نبیل هم بابت تلاشش خسته نباشید می‌گویم اما او نتوانست خودش را با شرایط وقف دهد. ما در این پنجره کمی کند بودیم و نتوانستیم مهاجم مد نظرمان را جذب کنیم اما باید به دنبال جذب بازیکن آزاد برویم.

سرمربی پرسپولیس درباره غیبت بیرانوند در دیدار پیش روی تیمش گفت: غیبت او در هر تیمی احساس خواهد شد. ما سعی کردیم به دروازه‌بان دوممان اعتماد به نفس بدهیم و همه تیم به او روحیه دادند. همیشه شانس‌های بزرگ در شرایط سخت به بازیکنان رو می‌کند.

او درباره شناختش از ذوب‌آهن بیان کرد: به نیم فصل اول ذوب‌آهن که نگاه کردیم، متوجه شدیم این تیم فرم بازی‌اش را عوض نکرد. ما در چهار بازی اخیر این تیم را آنالیز کردیم. البته در همین حد توانستیم آنالیز کنیم و باید با این شرایط کار کنیم.

اوسمار درباره استفاده از خریدهای جدیدش در این دیدار بیان کرد: به تمام بازیکنان جدید نیاز داریم و آماده بازی‌کردن هستند.

او در پاسخ به سوالی درباره غایبان تیمش گفت: بعضی از بازیکنان جوانمان را داریم که در این سفر کنار ما نیستند. فقط بیرانوند را نداریم.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hodapress.ir/?p=12454

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: