وزیر دفاع یمن: تقابل دریایی در آینده دردناک‌تر و فراتر از همه انتظارات خواهد بود

وزیر دفاع یمن

وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن با تأکید بر اینکه نیروهای مسلح این کشور برگ‌های برنده زیادی دارند که هنوز از آنها استفاده نکرده‌اند، گفت: رویارویی‌ دریایی در آینده برای دشمن دردناک‌تر خواهد بود.

 

هداپرس:«محمد ناصر العاطفی» وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن امروز سه شنبه بار دیگر به آمریکا و انگلیس هشدار داد رویارویی دریایی در آینده دردناک‌تر و فراتر از همه پیش‌بینی‌ها خواهد بود.

به نقل از سایت خبری انصارالله، العاطفی در دیدار با تیپ‌ها و یگان‌های نظامی منطقه پنجم استان الحدیده گفت: ما همیشه در کمین هرگونه کشتی صهیونیستی، آمریکایی یا انگلیسی خواهیم بود که به دنبال نقض ممنوعیت حرکت این کشتی‌ها در دریای سرخ و عرب هستند.

وی افزود تمامی نیروهای مسلح یمن در آمادگی کامل قرار دارند و قادرند دشمنان ملت، دین و بشریت را با ضربات دردناک کوبنده مطابق با الزامات، قوانین و معادلات جدید که مهمترین آنها حق کامل حاکمیت یمن در دو دریای سرخ و عرب است، غافلگیر کنند.

العاطفی تاکید کرد کوتاه‌ترین راه این است که رژیم صهیونیستی جنگ علیه غزه و محاصره آن را متوقف کرده و به اشغالگری خود پایان دهد تا صلح عادلانه و عادلانه در کل منطقه حاکم شود.

وزیر دفاع یمن تاکید کرد مرحله بعدی، آبستن تحولات گسترده‌ای است و نیروهای مسلح یمن برگ‌های برنده زیادی دارند که هنوز از آنها استفاده نکرده‌اند اما اگر مجبور به استفاده از این برگ‌ برنده‌ها شوند واشنگتن، لندن و تل‌آویو بهای سنگینی پرداخت خواهند کرد.

وی در ادامه از کشورهایی که کورکورانه پشت سر آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها حرکت می‌کنند، خواست با وارد شدن به ائتلاف‌های مشکوک علیه یمن، مرتکب حماقت نشوند.

ارتش یمن اعلام کرده تا زمان توقف جنگ غزه و لغو محاصره این باریکه، کشتی‌های رژیم صهیونیستی یا کشتی‌های عازم بنادر فلسطین اشغالی را هدف قرار می‌دهد.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hodapress.ir/?p=12751

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: