شعار «همه با هم برای وطن» شعار ستاد انتخابات تهران برای ۱۴۰۲

انتخابات

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران با تاکید بر اهمیت ساخت موشن گرافی های انتخاباتی، گفت:موشن گرافی انتخابات مفهومی تهیه شود.

 

هداپرس:محمد صائبی مدیرکل روابط عمومی استانداری و رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان تهران در جلسه کارگروه اطلاع رسانی ستاد انتخابات  با اشاره به نقش موثر کمیته اطلاع رسانی وظایف مهم و حساسی که برعهده دارد و باید از ابتدا تا انتهای انتخابات نقش آفرینی کند، اظهار داشت: انتخابات وارد فاز عملیاتی و اجرایی خود شده که این موضوع تلاش بیشتر همکاران حوزه روابط عمومی را می طلبد.

صائبی با اشاره به اقدامات خوب صورت گرفته در راستای تولید محتوای انتخابات بیان کرد: با توجه به هماهنگی های به عمل آمده با شبکه تهران یک برنامه سلام تهران در شهرستان ورامین و در بازه زمانی باقی مانده تا روز انتخابات، ۵ برنامه دیگر نیز در شهرستان های دماوند، بهارستان، شهریار، رباط کریم وقدس برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به ظرفیت های موشن گرافی انتخابات، افزود: ساخت موشن گرافی های انتخابات کماکان ادامه داشته و در حال انجام است.

مدیرکل روابط عمومی استانداری با بیان این مطلب که این موشن گرافی ها بیشتر مفهومی بوده و مستقیما به انتخابات نمی پردازد، بر تولید محتواهای این چنینی توسط دستگاه ها تاکید کرد و افزود: نباید فعالیت های ادارات و دستگاه ها محدود به پخش از اخبار ۱۸ شبکه تهران شود و باید تلاش کنیم از تمام ظرفیت های شبکه تهران برای اطلاع رسانی استفاده کنیم.

وی با اشاره به شعار «همه با هم برای وطن» که توسط ستاد انتخابات برای انتخابات پیش روتعیین شده است از مدیران روابط عمومی خواست تا از این شعار در تمام‌ فضاهای رسانه ای، مکاتبات و… استفاده نمایند.

صائبی انتقال اخبار در حوزه رسانه را بسیار حائز اهمیت خواند و با تاکید بر این موضوع که اخبار انتخابات تنظیم مخصوص به خود را دارد، خاطرنشان کرد: برای تهیه خبر خوب به سوژه خوب احتیاج است  و سوژه مناسب اولین مولفه ای است که ارزش خبری اخبار را ارتقا میدهد.

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات از اعضای کارگروه خواست تا شعب اخذ رای که فضای مناسب برای استقرار واحد سیار دارند را جهت پخش از شبکه تهران به این اداره کل معرفی نمایند.

در این جلسه مدیر روابط عمومی شبکه تهران، مدیر روابط عمومی رادیو تهران، کارگردان برنامه تلویزیونی شاهدان شهر به ارائه گزارش و اقدامات رسانه ایی مجموعه خود در خصوص انتخابات پرداختند.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hodapress.ir/?p=11813

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: