در جلسه هم اندیشی دبیران احزاب اصلاح طلب فارس با معاون سیاسی امنیتی استانداری مطرح شد ؛

احزاب بستر ساز حکمرانی هستند

در جلسه هم اندیشی دبیران احزاب اصلاح طلب فارس با معاون سیاسی امنیتی استانداری مطرح شد؛

احزاب بستر ساز حکمرانی هستند

🖌️ اولین جلسه هم اندیشی دبیران احزاب اصلاح طلب استان فارس با قزل سفلی معاون جدید سیاسی امنیتی استانداری فارس برگزار شد.
در این جلسه که به دعوت رضایی مدیر کل امور سیاسی ،انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری برگزار شد دبیران احزاب نقطه نظرات خود پیرامون فضای سیاسی کشور و انتخابات پیش. رو بیان کردند و ضمن بیان انتقادات خود از مجموعه استانداری به دلیل عدم توجه به جایگاه واقعی احزاب سیاسی اصلاحات انجام شده در قانون جدید انتخابات و سرعت اجرای قانون فوق برای انتخابات مجلس در سال جاری را مورد نقد قرار دادند.
در این جلسه دهقان ناصرآبادی دبیر حزب همبستگی دانش آموختگان ایران در استان فارس نیز طی سخنانی بر لزوم استفاده از نیروهای متخصص اصلاح طلب موجود در دستگاههای اجرایی استان تاکید کرد و از برخورد حذفی با این نیروها توسط تیم جدید مدیران انتقاد کرد.
قزل سفلی معاون سیاسی امنیتی استانداری فارس نیز گفت: به اعتقاد ما احزاب بستر ساز حکمرانی هستند و ما و این انقلاب به کمک شما نیاز داریم .
وی افزود از ظرفیت همه علاقمندان به نظام استفاده میکنیم و امیدواریم این فضای مشاوره ای و مشورتی ادامه داشته باشد.
معاون سیاسی امنیتی استانداری فارس افزود : باید یاد بگیریم حق همدیگر را رعایت کنیم ولی با کسی که سیاه نمایی کند کاری نداریم.
وی در پایان گفت ؛ پیگیر راه اندازی خانه احزاب استان فارس هستیم.
در ادامه جلسه رضایی مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری فارس نیز گفت: حرفهای آقایان حداد عادل و باهنر حرف خودشان است نه حرف نظام لذا مسیولین نباید پاسخگوی اظهار نظر آنها باشند.
لازم به ذکر است که آقایان گلسرخیان ، اسدی ، نامداری ، قهرمانی ، وکیل زاده و عباسی از دبیران احزاب حاضر در جلسه انتقادات و نظرات خود را پیرامون فضای سیاسی کشور بیان نمودند.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hodapress.ir/?p=9791

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: