فرمانده نیروی زمینی ارتش: رژیم صهیونیستی دست از پا خطا کند سخت‌تر و کوبنده‌تر تنبیه خواهد شد

ارتش

فرمانده نیروی زمینی ارتش پیروزی غرور آفرین نیروهای مسلح کشور در عملیات وعده صادق را به فرمانده کل قوا تبریک گفت وتصریح کرد: نیروهای مسلح کشورمان بار دیگر توانستند لبیک گوی امام انقلابمان باشند و در عملیات« وعده صادق» ولایت مداری خود را بار دیگر به ظهور رساندند.

 

هداپرس:امیر سرلشکر کیومرث حیدری در پیش خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران به دستاوردهای تاریخی عملیات« وعده صادق» اشاره کرد و گفت: اولین دستاورد عملیات «وعده صادق» تحقق آیات قرآن در سوره عنکبوت و آیه ۴۱ آن بود که می‌فرماید خانه‌ای سست‌تر از خانه عنکبوت وجود ندارد.

وی توضیح داد: رزمندگان اسلام در سپاه پاسداران، ستاد کل و ارتش مقدس جمهوری اسلامی این وعده الهی را محقق کردند و موشک‌ها و پهپادهای دورزن و نقطه زن نیروی هوافضای سپاه با کمک همرزمانشان در ارتش توانستند از گنبد آهنین عبور کنند و لرزه‌ای تاریخی بر اندام دشمن بیندازند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش ادامه داد از دیگر دستاوردهای وعده صادق محقق کردن فرامین امام انقلاب و رهبر عزیزمان بود که فرمودند دوران بزن در رو گذشته است و رژیم صهیونیستی باید تنبیه شود.

وی خاطرنشان کرد: رزمندگان عزیز اسلام در سپاه و ارتش بودند که رژیم صهیونیستی را تنبیه کردند و رژیم صهیونیستی باید بداند اگر دست از پا خطا کند این بار سخت‌تر و کوبنده‌تر تنبیه خواهد شد.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hodapress.ir/?p=14932

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: