گروسی: استقلال همچنان با کمبود بازیکن مواجه است

استقلال

پیشکسوت استقلال گفت: بازیکنان استقلال باید بدانند جام حذفی تمام شده و تمرکز خود را بر روی لیگ قرار دهند تا در جام را به خود اختصاص دهند.

 

هداپرس:محسن گروسی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره دلیل ضعف استقلال در بازی‌های خارج از خانه اظهار کرد: استقلال در بیرون از خانه ضعف نداشت هر تیمی در بیرون از خانه امکان دارد ببازد، مساوی کند و یا پیروز میدان شود، استقلال نیز از این مساله مستثنی نیست. درست است که استقلال از  جام حذفی حذف شد اما شرایط آن با لیگ فرق می‌کند و مثل فینال است. استقلال در اکثر مواقع از داوری متضرر می‌شود و این موضوع در جام حذفی نیز گریبانگیر استقلال بود. در حال حاضر که جام حذفی را از دست داده باید تمرکز خود را بر روی لیگ بگذارد تا جام را به خود اختصاص دهد.

منتظر محمد و اورونوف که درخشش خوبی در تیم‌های خود داشتند می‌توانستند در استقلال بازی کنند اما به خواست نکونام این اتفاق نیفتاد؛ گروسی در پاسخ به این سوال که به نظرش خریدهای استقلال به گونه‌ای بوده که جای خالی این دو بازیکن احساس نشود؟ خاطرنشان کرد: استقلال از همان ابتدای نیم فصل و شروع بازی‌ها با کمبود بازیکن مواجه بوده و این مساله به استقلال لطمه زده و سبب شده فشار زیادی بر روی سایر بازیکنان وارد شود. درست است که در نیم فصل دوم خریدهایی داشته اما هنوز هم با کمبود بازیکن مواجه است.

بازیکن پیشین استقلال در پایان خاطرنشان کرد: با باخت در جام حذفی هیچ چیزی تمام نشده و استقلال باید تلاشش را در لیگ افزایش دهد تا جام را تقدیم هواداران کند. استقلال اکنون شرایط خوبی در لیگ دارد و به نتایج خوبی دست پیدا کرده است. اینکه در ادامه بازی‌ها چه اتفاقی برای این تیم رخ خواهد داد مشخص نیست. به اعتقاد من اگر بازیکنان استقلال بتوانند اتحاد و همبستگی خود را حفظ کنند و این همبستگی تا پایان رقابت‌های لیگ برتر فارغ از هر گونه مشکلات، تداوم داشته باشد قطعا با نتایج خوبی که تا امروز کسب شده، استقلال این توانمندی را دارد که صدرنشینی خود را تا پایان فصل حفظ کند و قهرمان لیگ برتر شود.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hodapress.ir/?p=12883

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: