گاز هیچ شهر و روستایی در کشور قطع نیست

گاز

وزیر نفت اعلام کرد: شبکه گاز سراسر کشور پایدار است و روستاهای نزدیک به مناطق انفجار خطوط انتقال گاز نیز دوباره به شبکه گاز کشور متصل شدند.

 

هداپرس:جواد اوجی عصر امروز (چهارشنبه، ۲۵ بهمن‌ماه) در حاشیه نشست مدیریت بحران در محل شرکت ملی گاز ایران گفت:  ساعت یک بامداد امروز چند نقطه از خطوط شبکه گاز سراسری متاسفانه به دلیل خرابکاری و عملیات تروریستی منفجر شد و در همان ساعات اولیه ستاد مدیریت بحران در شرکت ملی گاز ایران تشکیل شد، خود من هم بودم و از دستگاه‌های امینی هم آمدند.

وی افزود: به سرعت آرایش خطوط انتقال گاز را تغییر دادیم و مصرف را مدیریت کردیم و همه همکاران عملیاتی نیز در موقعیت قرار گرفتند، پس از خاموشی شعله‌ها، عملیات تعمیر و بازسازی خطوط لوله آغاز شد.

وزیر نفت با بیان اینکه اکنون جای هیچ نگرانی نیست و در هیچ شهر و روستای کشور قطعی گاز نداریم، ادامه داد: دو خط مراحل آزمون گازرسانی را طی می‌کنند و به زودی در مدار تولید قرار می گیرند، دو خط هم تا چند ساعت آینده عملیاتی خواهند شد.

اوجی تصریح کرد: با لطف پروردگار و همت و کار جهادی همه همکاران در کمترین زمان این خطوط تعمیر می‌شوند و به شبکه بازمی‌گردند.

به گفته وی، شبکه گاز سراسر کشور پایدار است و روستاهای نزدیک به مناطق انفجار نیز مجدد به شبکه گاز کشور متصل شدند.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hodapress.ir/?p=11788

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: