قائم مقام کمیته امداد:

ضرورت رسیدگی به امور فرهنگی و معنوی مددجویان در کنار رفع مشکلات معیشتی

مددجویان

قائم مقام کمیته امداد گفت: در کنار رفع نیازهای معیشتی مددجویان، باید به امورات معنوی و فرهنگی خانواده‌های تحت حمایت نیز توجه شود.

 

هداپرس:جعفر صباغیان، قائم مقام کمیته امداد در آیین تجلیل از تشکل‌های مردمی و موسسات خیریه استان قم با بیان این که یکی از دغدغه‌های اصلی حضرت امام(ره)، رسیدگی به امور محرومان و مستضعفان بود، اظهار کرد: کمیته امداد از اولین نهادهای تشکیل شده پس از انقلاب به شمار می‌رود که هدف اصلی و اساسی آن در سال‌های اخیر، توانمندسازی مددجویان است.

وی با اشاره به اهمیت مشارکت مردمی در امور خیر، تصریح کرد: پس از تشکیل کمیته امداد، هرچه پیش رفتیم در جای جای مختلف اعتماد و مشارکت‌های مردمی کمک شایانی به ماموریت‌های این نهاد کرده است. در سطح کشور نیز در حوزه‌های مختلف، هرجا مردم نقش داشتند، پیروزی‌های بزرگی کسب شده است،

وی ادامه داد: در امر خیر و احسان، اعتقاد ما بر این است که بخش اعظم امورات از طریق تشکل‌های مردمی و خیرخواهانه مدیریت شود. در همین راستا تمام توان و داشته‌های خود را در اختیار موسسات خیریه قرار می‌دهیم تا بهترین خدمت را به مددجویان ارائه کنیم.

قائم مقام کمیته امداد با بیان اینکه موسسات و تشکل‌های مردمی، واسطه امر خیر هستند، خاطرنشان کرد: کمیته امداد همواره راهبردهای اساسی را جهت تقویت نهادهای مردمی دنبال می‌کند چرا که این امر را یک تکلیف و وظیفه اصلی می‌داند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، صباغیان عنوان کرد: در کنار رفع نیازهای معیشتی مددجویان، باید به امورات معنوی و فرهنگی افراد توجه شود.

قائم مقام کمیته امداد با بیان اینکه امیدواریم خدماتی که در کمیته امداد ارائه می‌دهد منجر به توانمندسازی افراد شود، گفت: اگر امر محقق شود، کمیته امداد می‌تواند این چرخه را ادامه داده و افراد بیشتر را که دچار مشکلات هستند تحت پوشش قرار دهد.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hodapress.ir/?p=10480

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: