نقطه‌ضعف تیم‌ملی از نگاه کارشناس ایرانی شبکه الکاس

تیم‌ملی

کارشناس ایرانی شبکه الکاس قطر بر این باور است که تیم‌های ایران و قطر برای پیروزی در نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا شانسی برابر دارند.

 

هداپرس:تیم ملی فوتبال ایران و قطر امشب (چهارشنبه – ۱۸ بهمن) دومین بازی نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا را در ورزشگاه الثمامه برگزار خواهند کرد.

لیث نوبری که از ابتدای رقابت‌ها به عنوان کارشناس در شبکه الکاس قطر حضور داشته است، در گفت‌وگویی با روزنامه الرای درباره دیدار حساس ایران و قطر صحبت کرد. او گفت: «پیش‌بینی‌کردن چنین دیدارهای سرنوشت‌ساز و حساسی سخت است. به نظرم هر احتمالی وجود دارد و جزئیات برنده این بازی را رقم می‌زنند. بعضی شانس ایران را برای پیروزی بیشتر می‌دانند و برخی هم بر این باورند که قطر با امتیاز میزبانی و هوادارانی که دارد شانس بیشتری دارد اما نظر من این است که هر دو تیم شانسی برابر برای پیروزی در این بازی دارند.»

او ادامه داد: «هم ایران و هم قطر تیم‌های بسیار خوبی نشان داده و تاکنون عملکرد رضایت‌بخشی داشته‌اند. به نظرم هر دو تیم در شرایط خوبی‌اند و شانس برابری دارند. همه آنچه دوست دارم این است که بازی لذتبخشی را تماشا کنیم و تیمی که شایستگی بیشتری دارد، راهی فینال شود.»

نوبری درباره نقطه‌ ضعف تیم ملی فوتبال ایران گفت: «به نظرم نقطه‌ ضعف مهمی از ایران که من را نگران کرده، نوسانی است که تیم قلعه‌نویی دارد؛ به طوری که تیم ملی ایران در بعضی از بازی‌ها بسیار خوب ظاهر می‌شود و در بعضی از دیگر از بازی‌ها ناامیدکننده بوده است. به عنوان مثال تیم برابر فلسطین خوب بود اما برابر هنگ‌کنگ نتوانست بازی خوبی را به نمایش بگذارد. در بازی برابر امارات نوسان داشتیم و برابر سوریه هم نتوانستیم انتظارها را برآورده کنیم. این در حالی است که برابر ژاپن بسیار خوب بودیم و بهترین بازی خود را به نمایش گذاشتیم.»

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hodapress.ir/?p=11470

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: