کرملین: از آنهایی که آماده گفت‌وگو هستند، استقبال می‌کنیم

کرملین

سخنگوی کرملین امروز (چهارشنبه) گفت، روسیه وقتی می‌خواهد انتخابات ریاست جمهوری برگزار کند، هیچگونه انتقادی درباره دموکراسی خود را برنمی‌تابد.

 

هداپرس:دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین در یک اجلاس آموزشی که در حاشیه فستیول جهانی جوانان به میزبانی روسیه برگزار شد، گفت: ما انتخاباتی را برگزار می‌کنیم که مردمان نیاز دارند. ما دیگر انتقادها و ادعاها به دموکراسی خود را تحمل نمی‌کنیم.

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، پسکوف در ادامه گفت: عضویت در اتحادیه اقتصادی اوراسیا برای ارمنستان سودمند است و مسکو امیدوار است که ایروان این مساله را به حساب بیاورد و در نظر بگیرد.

سخنگوی کرملین همچنین اشاره کرد که همکاری بین ارمنستان و روسیه، به صورت متقابل سودمند است و ارمنستان در سال گذشته میلادی بیش از ۱۵ درصد رشد تولید ناخالص ملی داشته است.

پسکوف گفت: واشنگتن با به راه انداختن تانک‌های آمریکایی در جاده‌های قلمروی روسیه علیه مسکو جنگ به راه انداخته است. این بد است. شکی نیست که در صورت پرواز جنگنده‌های آمریکایی بر فراز روسیه، سربازان روسی آنها را ساقط می‌کنند.

وی افزود: مسکو امیدوار است که واشنگتن یک روز به این نتیجه برسد که روسیه و آمریکا دشمن نیستند. روسیه دوست ندارد که سران آمریکایی به ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه توهین کنند. ما از آنهایی که آماده گفت‌وگو هستند، استقبال می‌کنیم. ما بر روی مسائل زیادی اختلاف نظر داریم.

سخنگوی کرملین همچنین گفت، روسیه هرگز در انتخابات آمریکا مداخله نکرده است.

پسکوف همچنین خاطرنشان کرد، جنگ اتمی تنها زمانی رخ می‌دهد که کسی موجودیت روسیه را تهدید کند در غیراینصورت چنین چیزی، غیرممکن و صحبت درباره آن، غیر مسئولانه است.

سخنگوی کرملین درباره منطقه جدایی‌طلب «ترانس‌نیستریا» مولداوی نیز گفت: اوضاع در این منطقه جدایی‌طلب غیرقابل پیش بینی است. مشکل ترانس‌نیستریا اکنون یک مساله خیلی مرتبط است. اوضاع در این منطقه غیرقابل پیش بینی اما آرام است. روسیه امیدوار است که مولداوی عقاید ساکنان این منطقه را به حساب بیاورد.

وی افزود: آنهایی که در این مطنقه ساکن هستند، در شرایط بسیار دشواری زندگی می‌کنند. آنها به کمک نیاز دارند. روسیه آماده کمک است اما ترجیح می‌دهیم که تا وقتی می‌شود از طریق گفت‌وگو، گفت‌وگوی سیاسی این مساله را حل کنیم، از این روش استفاده کنیم.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hodapress.ir/?p=12866

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: