نازنین رفت، عبدولی قاطی کرد!

ورزش

ورزش ایران و جهان امروز با اتفاقات و مسائل مختلفی همراه بود که گزیده آنها در این گزارش آمده است.

 

هداپرس:سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری قبل از دیدار با نساجی گفت: با توجه به برد قبلی تیم ما روحیه خوبی دارد و امیدواریم بازی خوبی انجام دهیم.

یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار معوقه تیمش برابر نساجی اظهار کرد: هر هفته حساسیت بازی‌ها بیشتر می‌شود. بازی عقب افتاده با نساجی داریم که قطعا هدف ما کسب سه امتیاز است و با توجه به شرایط در جدول کسب سه امتیاز برای ما حیاتی است. می‌خواهیم با تمرکز خوب وارد این بازی شویم. با توجه به برد قبلی تیم ما روحیه خوبی دارد و امیدواریم بازی خوبی انجام دهیم. نساجی باشگاه ریشه دار فوتبال ایران است و حضور هواداران می تواند به گرمای بازی فردا اضافه کند.

واکنش تند سامره به رای استیناف

سرپرست باشگاه استقلال گفت: کسانی که زیر قانون زدند فقط می‌خواستند به استقلال ضربه بزنند و هر کاری را هم انجام دادند.

علی سامره در گفت‌وگو با ایسنا، درباره‌ رای کمیته استیناف مبنی بر بازگشت چهار امتیاز پرسپولیس و سپاهان بیان کرد: مگر امکان دارد به این راحتی حق‌خوری کنند؟ این دوستان تلاش کردند که استقلال را وارد حاشیه کنند. تلاش کردند امتیازی از آن کم کنند و خلافی به پیشانی استقلال بچسبانند اما زورشان نرسید. سپس کارهای دیگر انجام دادند؛ از شکایت گرفته تا ارسال بیانیه و تهمت جعل. در نهایت دیدند اینجا کاسب نیستند به دنبال این رفتند که امتیازها را برگردانند.

معضل حل‌نشده آزار جسمی دوچرخه‌سواران

دوچرخه‌سواران هنوز هم برای برخی راننده‌ها حکم سرگرمی دارند و نه تنها از اذیت و آزارشان در امان نیستند بلکه مجبورند آسیب‌های جسمی و روانی زیادی را متحمل شوند.

آزار و اذیت دوچرخه‌سواران اتفاق تازه‌ای نیست و هر از چند گاهی خبرهایی مبنی بر اینکه یک دوچرخه‌سوار به دلیل شوخی‌های نابه‌جا آسیب جدی دیده است، به گوش می‌رسد.

در جدیدترین اتفاق، حسین عسگری رکابزن شاخص ایران مورد حمله یک راننده قرار گرفته است. به گفته این دوچرخه‌سوار، راننده که قصد آزار رکابزنان را داشته به جای اینکه از شوخی نابه جای خود متاسف باشد، با پنجه بوکس و اسپری فلفل به مقابله با اعتراض رکابزنان پرداخت است. حاصل این اتفاق هم آسیب چشم رکابزن ایران بوده است. البته راننده متواری است و هنوز دستگیر نشده و از طرفی با صفحه شخصی جعلی در فضای مجازی اقدام به تهدید عسگری هم کرده است. هر چند که چشم عسگری آسیب جبران ناپذیری ندید اما چقدر باید این اتفاقات تکرار شود، تا بالاخره با این آزارگران برخورد قضایی جدی شود.

فوتسال مردان ایران نامزد عنوان بهترین تیم جهان شد

فوتسال مردان ایران در دو بخش بهترین تیم و بهترین گلر کاندیدای دریافت عنوان بهترین‌های جهان شد.

سایت “فوتسال پلنت” نامزدهای بهترین تیم های مردان را معرفی کرد که در بین ۱۰ تیم نامزد شده، نام تیم ملی ایران هم قرار دارد.

تیم ملی ایران برای به دست آوردن عنوان بهترین تیم مردان، با تیم های آرژانین، برزیل، ژاپن، مراکش، پاراگوئه، پرتغال، اسپانیا، تایلند و ازبکستان رقابت دارد.

تخلف سپاهان و پرسپولیس به سقف بودجه ارتباطی نداشت

رئیس کمیته استیناف فدراسیون فوتبال درباره رایی که دیروز درباره پرونده تخلف دو باشگاه سپاهان و پرسپولیس از دستورالعمل ناظر بر قراردادها صادر شد، توضیحاتی ارائه کرد.

علیرضا صالحی، رئیس کمیته استیناف فدراسیون فوتبال درباره رای دیروز (سه‌شنبه) این کمیته درباره پرونده رسیدگی به تخلف دو باشگاه سپاهان و پرسپولیس در دستورالعمل ناظر بر قراردادها اظهار کرد: دو دستورالعمل از طرف سازمان لیگ به تصویب رسیده بود که یکی دستورالعمل ناظر بر قراردادها برای رعایت اصولی در قراردادها و دومی راجع به رعایت سقف بودجه بود که میزان بودجه مقرر شده بود. کارگروهی بر حسن اجرای این دستورالعمل‌ها فعالیت می‌کند. گزارشی از طرف کارگروه به کمیته انضباطی ارجاع داده می‌شود که نهایتا حکمی در سه بخش برای سپاهان و پرسپولیس صادر شد.

خداحافظی ناگهانی نازنین ملایی از تیم ملی رویینگ!

دختر ملی‌پوش قایقرانی روئینگ ایران در تست انتخابی تیم ملی شرکت نکرد و خداحافظی‌اش را به رئیس فدراسیون اعلام کرده است.

مرحله تست انتخابی تیم ملی قایقرانی روئینگ برای حضور در مسابقات انتخابی المپیک پاریس برگزار شد و نازنین ملایی در این تست شرکت نکرد.

علیرضا سهرابیان، رئیس فدراسیون قایقرانی در گفتگو با ایسنا درباره علت حضورنداشتن ملایی در اولین مرحله تست انتخابی تیم ملی بیان کرد: نازنین ملایی در تماس تلفنی که با من داشتند با توجه به برنامه‌ریزی که خودش داشته خداحافظی کرد و گفت نمی‌خواهد ادامه دهد چون می‌داند اگر برای المپیک هم انتخاب شود و آنجا هم نتیجه مثبتی بگیرد پایه‌گذاری برای بازی‌های آسیایی می‌شود و برنامه زندگی‌اش به هم می‌ریزد. به خاطر همین قبل از اینکه مسابقات آغاز شود، خداحافظی کرد و در تست شرکت نمی‌کند. البته من موافقت نکردم.

رسمی: استقلال سقف قرارداد را رعایت کرده است

کمیته انضباطی رای خود را درباره سقف قرارداد باشگاه استقلال صادر کرد.

پرتاب بطری آب به صورت ملی‌پوش کشتی فرنگی!

در جریان رقابت‌های مرحله نخست انتخابی تیم ملی یکی از تماشاگران از روی سکو، بطری آبی را به صورت یکی از کشتی‌گیران شاخص ایران که در حال مبارزه بود، پرتاب کرد.

در جریان رقابت یک‌چهارم نهایی وزن ۶۰ کیلوگرم کشتی فرنگی قهرمانی ایران به عنوان مرحله نخست انتخابی تیم ملی در قم، علیرضا نجاتی، کشتی‌گیر اهل قم و دارنده مدال برنز جهان ۲۰۱۹، مقابل پویا ناصرپور، دارنده مدال طلای آسیا، روی تشک رفت و در شرایطی که با نتیجه پنج بر صفر پیش بود در تایم دوم ۱۳ امتیاز از دست داد و در نهایت با نتیجه ۱۳ بر پنج شکست خورد و از رسیدن به نیمه‌نهایی بازماند.

سعید عبدولی به خبرنگاران با الفاظ رکیک!

چهره عنوان‌دار کشتی جهان و المپیک پس از باخت برادرش در انتخابی تیم ملی دست به اقدامات ناشایست زد و با بر هم زدن جلو سالن به داوران و خبرنگاران توهین کرد.

به گزارش ایسنا، در ادامه رقابت‌های روز نخست کشتی فرنگی قهرمانی ایران به عنوان مرحله نخست انتخابی تیم ملی، امیر عبدی، دارنده مدال‌های برنز جوانان و امیدهای جهان در یک‌چهارم وزن ۷۷ کیلوگرم به مصاف علیرضا عبدولی – یکی از برادران سعید عبدولی، ملی‌پوش سابق کشتی فرنگی ایران و دارنده مدال‌های طلای جهان و برنز المپیک رفت و با نتیجه سنگین هشت بر صفر شکست خورد و از رسیدن به نیمه‌نهایی بازماند.

ویدیو/ جنجال برادران عبدولی در انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی

سعید عبدولی، چهره عنوان‌دار کشتی جهان و المپیک، پس از باخت برادرش در انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی دست به اقدامات ناشایست زد و با بر هم زدن جو سالن به داوران و خبرنگاران توهین کرد.

دلجویی سعید عبدولی از خبرنگاران با حضور در هتل

دارنده مدال طلای جهان و برنز المپیک پس از حواشی بوجود آمده با حضور در هتل محل اقامت خبرنگاران از آنها بابت اتفاقات پیش آمده بعد از مبارزه برادرش دلجویی کرد.

بعد از مبارزه علیرضا عبدولی با امیر عبدی در جریان رقابت های وزن ۷۷کیلوگرم قهرمانی کشتی فرنگی کشور، سعید عبدولی مدیر فنی تیم خوزستان شدیدا نسبت به داوری این کشتی اعتراض داشت و سمت میز هیئت ژوری رفت.

 

منبع:ایسنا

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hodapress.ir/?p=10462

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: