شلیک پلیس برای دستگیری شرور سابقه‌دار در تهران

دستگیری شرور

سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری یکی از اشرار سابقه‌دار تهران در محله غیاثی خبر داد.

هداپرس:سرهنگ رسول بهرامی در تشریح جزئیات این خبر گفت:‌ به دنبال تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و اعلام زورگیری و اخلال در نظم عمومی و ایجاد رعب و وحشت در محله خاوران سریعا تیمی از ماموران کلانتری ۱۱۰ شهداء به محل اعزام شده و رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.وی با بیان اینکه ماموران به محض حضور در محل یکی از اشرار را در حال قدرتنمایی و ایجاد رعب و وحشت مشاهده کردند. این فرد به محض رؤیت ماموران به وسیله موتورسیکلت از محل متواری شد که در همین راستا تعقیب و گریز میان پلیس و متهمان آغاز شد. دقایقی بعد نیز به دلیل عدم توجه متهم به فرمان ایست پلیس ماموران با استفاده از قانون بکارگیری سلاح متهم را متوقف و دستگیر کردند.

سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری تهران بزرگ با بیان اینکه در جریان بازرسی انجام شده از متهم یک قبضه سلاح گرم و یک قبضه سلاح سرد کشف و ضبط شد، گفت:‌ با انتقال متهم به مقر انتظامی مشخص شد که نامبرده از اراذل و اوباش سطح‌دار و سابقه دار محله غیاثی است که پیش از این نیز بارها به دلیل ارتکاب جرائم مشابه دستگیر و روانه زندان شده است.

بهرامی با اشاره به انجام بازجویی از متهم دستگیر شده گفت:‌ متهم در تحقیقات اولیه به جرم انتسابی و درگیری و استفاده از سلاح سرد و ایجاد رعب و وحشت و اخلال در نظم عمومی معترف شد و هدف از آن را قدرت‌نمایی و جلب توجه اعلام کرد.

منبع:ایسنا

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hodapress.ir/?p=10408

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: