وزنه‌بردار ایران: همه را حیرت‌زده می‌کنم

وزنه‌بردار ایران

وزنه‌بردار دسته ۱۰۲ کیلوگرم ایران گفت: برای المپیک پاریس جانم را می‌گذارم اما اگر به سهمیه نرسیدم مسئولیتش با خودم است و گردن هیچ کسی نیست.

 

هداپرس:رضا دهدار در گفت‌وگو با ایسنا درباره اینکه سال ۱۴۰۲ عملکرد خوبی نداشت و نتوانست انتظارات را برآورده کند، بیان کرد: امسال یک مقدار از لحاظ روحی حالم خوب نبود و مشکل فنی هم داشتم. از طرفی برخی سوءتفاهمات به وجود آمد که البته خدا را شکر همه این مسائل رفع شده است. چهار هفته است که در اردوی تیم ملی هستم. در حال حاضر شرایط خوبی دارم و باید از آقای نصیرشلال سرمربی تیم ملی تشکر کنم که شرایطی فراهم کرد که از لحاظ روحی و بدنی وضعیت خوبی داشته باشم. از خودم راضی هستم. وقتی ذهنم آرام باشد هم در تمرینات بهتر عمل می‌کنم و هم در مسابقات می‌توانم بهتر وزنه بزنم.

سهمیه المپیک نگیرم، مقصر خودم هستم

دهدار با اشاره به رقابت سنگینی که در دسته ۱۰۲ کیلوگرم وجود دارد، بیان کرد: کار من واقعا سخت است و در رنگینک المپیک نهم هستم و باید در جام جهانی تایلند تلاش کنم که پایین‌تر از این نروم. تمام برنامه‌ریزی کادر فنی این است که در تایلند چند پله بالاتر بیایم و سپس برای حضور موفق در المپیک تلاش کنیم. اگر یک ورزشکار بخواهد در المپیک مدال بگیرد باید خیلی مسائل دست به دست هم دهند تا ورزشکار به هدفش برسد. خانواده، دوستانم، فدراسیون و کادر فنی دست به دست هم داده‌اند تا من بتوانم وزنه‌های خوبی بزنم. اگر برای المپیک انتخاب شدم تمام تلاشم را می‌کنم که در پاریس موفق شوم و اگر نتوانستم سهمیه بگیرم، تمام مسئولیتش را بر عهده می‌گیرم و گردن هیچ کسی نیست.

در بازی‌های آسیایی روحیه خوبی نداشتم

وزنه‌برداری دسته ۱۰۲ کیلوگرم ایران در پاسخ به این پرسش که در بین مسابقاتی که نتوانست در سال ۱۴۰۲ مدال بگیرد کدام برایش تلخ‌تر بود؟ تصریح کرد: قهرمانی جهان عربستان مسابقه مهمی بود و خیلی دوست داشتم رکورد مجموع بالایی ثبت کنم. با وجود اینکه رقابت سنگین بود اما اگر وزنه‌هایم را می‌زدم، می‌توانستم دوم شوم. برخی مسائل نگذاشت که رکوردهایم را ثبت کنم. در بازی‌های آسیایی در یک وزن بالاتر شرکت کردم و روحیه خوبی هم نداشتم. احساس می‌کنم از لحاظ ذهنی خوب ریکاوری نشدم و این موضوع باعث شد که ابتدا به خودم ببازم و بعد به شرایط مسابقه.

او ادامه داد: البته من دیگر به گذشته فکر نمی‌کنم و تمام تمرکزم را بر روی آینده گذاشته‌ام. الان شرایط خوبی دارم و باید از سرمربی تیم ملی تشکر کنم که بدون دغدغه فکری کارهایم را انجام دهم.

مطمئن باشید برای المپیک جانم را می‌گذارم

دهدار با اشاره به اینکه المپیک پاریس را ساده از دست نمی‌دهد، تاکید کرد: مطمئن باشید من برای حضور در المپیک پاریس جانم را می‌گذارم. در جام جهانی تایلند یک دهدار متفاوت می‌بینید چون سال ها برای رسیدن به المپیک زحمت کشیدم. بر عکس تصوراتی که برخی‌ افراد بیرون از وزنه‌برداری دارند و فکر می‌کنند هیچ شانسی در دسته ۱۰۲ کیلوگرم نداریم، با عملکردم همه چیز را نشان می دهم و منتظر آن روز باشید که همه را حیرت‌زده کنم.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hodapress.ir/?p=13254

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: