هرگونه تبلیغات، به نفع یا ضرر نامزدهای انتخابات مجلس و گروه‌ها در «شاد» ممنوع است

شاد

وزارت آموزش و پرورش با صدور اطلاعیه‌ای در شبکه شاد با استناد به قانون انتخابات، هرگونه انتشار نظر یا تصویر مقامات، مدیران و اشخاص به نفع یا ضرر نامزدها، جریان‌ها، احزاب و گروه‌های سیاسی در جریان انتخابات و همچنین الصاق اعلامیه، پوستر و آگهی تبلیغاتی در این شبکه (شاد) را ممنوع اعلام کرد.

 

هداپرس:در این اطلاعیه با اشاره به دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان در روز جمعه ۱۱ اسفندماه آمده است: رسالت مهم همه ما در راستای حفظ،  ارتقاء و تضمین امنیت  و منافع ملی و استمرار مردمسالاری دینی، تشویق و ترغیب همگان برای حضور و انتخاب افراد مناسب به نمایندگی خودشان و همه مردم در مجالس شورای اسلامی و خبرگان است.

این اطلاعیه می‌افزاید: شاد ضمن اجرای برنامه‌های ترویجی و تبلیغی مختلف و فرصت‌سازی برای مشارکت کاربران در قالب پویش دعوت و زنگ مجلس، یادآور می‌شود، به استناد قانون انتخابات، هرگونه انتشار نظر یا تصویر مقامات، مدیران و اشخاص به نفع یا ضرر نامزدها، جریان‌ها، احزاب و گروه‌های سیاسی در جریان انتخابات و همچنین الصاق اعلامیه، پوستر و آگهی تبلیغاتی در شاد ممنوع بوده و موجب مسئولیت کیفری و اداری خواهد بود.

کمیته اجرایی شاد، در دفاع از ضرورت مواجهه عادلانه با همه نامزدهای انتخاباتی، با مدیران و مسئولین کانال‌ها و گروه‌ها، طبق مقررات برخورد خواهد کرد.

در پایان نیز از کاربران خواسته شده تا گزارش این‌گونه تخلفات را از طریق شناسه entekhabat_report@ ارسال کنند.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hodapress.ir/?p=12378

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: