واکنش یکی از رهبران حماس به تعلل صهیونیست ها برای آتش بس

رهبران حماس

حمدان از رهبران حماس امروز سه‌شنبه در یک نشست خبری بیان کرد: دشمن هیچ یک از اهداف خود را محقق نکرده، بلکه چهره آن روز به روز بیشتر تخریب می‌شود.

 

هداپرس: اسامه حمدان ضمن اعلام اینکه دشمن صهیونیستی در توافق تعلل می‌کند، گفت: بر توقف جنگ و خروج اشغالگران اصرار داریم.

ادامه سخنان این مقام ارشد حماس به شرح زیر است:

طی دو روز گذشته رویکرد و نگرش خود را ارائه دادیم و بر شروط خود برای آتش‌بس تاکید کردیم. بر ضرورت آتش‌بس، خروج کامل صهیونیست‌ها از نوار غزه و بازگشت آوارگان به خانه‌های خود تاکید داریم.

دشمن همچنان در برخورد با طرح‌ها و ابتکارات برای توقف جنگ، تعلل به خرج می‌دهد. دشمن از جنایات و کشتارها همچون یک اهرم فشار بر ملت فلسطین برای بازداشتن آن از حقوق خود استفاده می‌کند.

آنچه را که دشمن تا به امروز در میدان از تحقق آن عاجز مانده، هرگز روی میز مذاکرات بدست نخواهد آورد. هرگونه عملیات مبادله اسرا تنها پس از توقف جنگ و تحقق تمامی شروط ما ممکن خواهد بود.

همزمان با نرمش و انعطافی که برای حفظ خون ملت نشان دادیم، برای رویارویی نیز آماده‌ایم. ملت ما هرگز هیچ توافقی را که شامل توقف جنگ و برداشتن محاصره نباشد، نخواهد پذیرفت.

مقاومت به کسب دستاوردهای بیشتر و حفظ جانفشانی‌های ملت و تکیه بر آن برای بیرون راندن اشغالگران ادامه می‌دهد. نسل‌کشی علیه ملت فلسطین ادامه دارد و دشمن بر هدف قرار دادن کاروان‌های امدادرسانی اصرار دارد.

کمک‌های هوایی به غزه تنها پاسخگوی بخشی ناچیز از نیازهای ساکنان این باریکه است. به واشنگتن می‌گوییم مهمتر از کمک‌های هوایی به غزه، توقف ارسال سلاح به رژیم صهیونیستی است.

کشورهای اسلامی و عربی باید تحرکی جدی برای توقف نسل‌کشی در غزه داشته باشند. خواستار اعمال فشار جامعه بین‌الملل برای بازگشایی گذرگاه‌ها و ورود کمک‌ها به غزه هستیم. دشمن به دنبال توقف جنگ و آزادی اسرای خود نیست.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hodapress.ir/?p=12802

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: