نشست سه‌جانبه درباره تبادل اسرای جنگ غزه، سه‌شنبه برگزار می‌شود

جنگ غزه

رسانه‌های صهیونیستی گزارش کردند مصر، قطر و آمریکا به منظور بررسی توافق تبادل اسرا میان حماس و رژیم صهیونیستی روز سه شنبه در قاهره نشست سه‌جانبه برگزار می‌کنند.

هداپرس:وبسایت عبری «واللا» نوشت رژیم صهیونیستی آماده ارسال یک هیئت به قاهره است تا درباره موضوع تبادل اسرا میان حماس و رژیم صهیونیستی با مصر، قطر و آمریکا مذاکره کند.

واللا نوشت رئیس سرویس شاباک و موساد از اعضای این هیئت خواهند بود.

پیشتر شورای جنگ رژیم صهیونیستی تصویر گرفت هیئتی را به نمایندگی از خود به مذاکرات مصر بفرستد، مشروط بر اینکه مواضع حماس که خواستار پایان جنگ در نوار غزه است و در پاسخی که درباره تبادل اسرا به میانجی‌ها ارسال کرده است، تلطیف شود.

در یک گزارش عبری آمده است که تل‌آویو شب گذشته پاسخ خود را به موضع حماس به قاهره و دوحه رسانده و «بخش بزرگی» از خواسته‌های جنبش حماس را رد کرده است.

رسانه‌های صهیونیستی گزارش کردند میانجیگری‌های مصر و قطر با جنبش حماس برای دستیابی به توافق درباره تبادل اسرا تا روز سه شنبه ادامه خواهد داشت.

در همین راستا، وال استریت ژورنال آمریکا نوشت، دولت مصر به حماس اطلاع داده که در صورت عدم توافق درباره تبادل اسرا، رژیم صهیونیستی به عملیات خود ادامه می‌دهد. حماس هم پاسخ داده آماده دفاع از شهر رفح واقع در جنوب نوار غزه است.

در میان تشدید حملات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه، ارتش این رژیم اجرای عملیات زمینی در شهر رفح را تصویب کرده است.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hodapress.ir/?p=11604

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: