قیمت دلار معامله گران را امیدوار کرد

دلار

هداپرس : دلار آمریکا به عنوان ارز ملی ایالات متحده و یکی از ارزهای پایه جهان، نقش بسیار حیاتی در اقتصاد جهانی دارد. به عنوان ارز معاملاتی بین‌المللی، دلار در تجارت جهانی و انتقال ارزش در سطح جهان به کار می‌رود. وضعیت برتر دلار به عنوان ارز انتخابی برای ذخیره ارزش در بانک‌های مرکزی کشورها و صنایع نفتی جهانی تاثیرگذار است. این وضعیت به ایالات متحده امکان تأثیرگذاری بیشتر در امور بین‌المللی و کنترل بیشتری بر بازارهای مالی جهانی را می‌دهد. همچنین، تحریم‌ها و سیاست‌های اقتصادی ایالات متحده تحت تأثیر قرار گرفته و توسط دلار قدرت تأثیرگذاری بیشتری دارند.

در معاملات امروز (چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۲) مرکز مبادله ارز و طلای ایران، هر اسکناس دلار امریکا با کاهش نسبت به روز کاری قبل به ۴۲ هزار و ۷۰۷ تومان و نرخ حواله دلار نیز به ۳۸ هزار و ۷۷۷ تومان رسیده است.

قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران نیز با افزایش نسبت به روز کاری قبل به ۴۶ هزار و ۱۳ تومان و نرخ حواله یورو نیز به ۴۱ هزار و ۸۳۰ تومان رسیده است.

از سوی دیگر، اسکناس درهم امارات نیز با کاهش قیمت نسبت به روز کاری گذشته ۱۱ هزار و ۶۱۴ تومان ارزش‌گذاری شده و نرخ حواله درهم نیز ۱۰ هزار و ۵۵۸ تومان است.
منبع: تسنیم
Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hodapress.ir/?p=10046

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: