تداوم حملات مقاومت لبنان به مواضع و تجمعات ارتش رژیم صهیونیستی

رژیم صهیونیستی

مقاومت لبنان امروز دوشنبه نیز در حمایت از مردم غزه، به عملیات نظامی خود علیه مواضع و تجمعات ارتش رژیم صهیونیستی در مرز با فلسطین اشغالی ادامه داد.

 

هداپرس:حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد پایگاه صهیونیستی در جولان اشغالی را با پهپاد هدف قرار داده است.

حزب‌الله در بیانیه دیگری اعلام کرد نیروهایش در حمایت از مردم غزه و مقاومت فلسطین، مقر پدافند هوایی و موشکی پادگان «کیلع» را با ۴ پهپاد به طور دقیق هدف قرار دادند.

مقاومت لبنان همچنین با صدور بیانیه دیگری اعلام کرد پایگاه «جل العلام» رژیم صهیونیستی را با سلاح مناسب و به صورت مستقیم هدف گرفته است.

حزب‌الله لبنان در ادامه حملات امروز خود به مواضع رژیم صهیونیستی، تجمع نظامیان صهیونیستی را در پایگاه نظامی در مثلث الطیحات مورد حمله قرار داده است.

حزب‌الله امروز علاوه بر پایگاه «السماقه» در تپه‌های اشغالی کفرشوبا در جنوب لبنان، موضع توپخانه رژیم صهیونیستی را در «خربه ماعر» و سربازان مستقر در اطراف آن را با سلاح های موشکی هدف قرار داد.

مقاومت لبنان در ادامه عملیات‌های خود گروهی از نیروهای دشمن صهیونیستی را نیز در پایگاه «المرج» با موشک به طور دقیق مورد هدف قرار داده است.

از زمان حمله رژیم صهیونیستی به غزه در هفتم اکتبر، حزب‌الله لبنان به منظور حمایت از مردم استوار غزه و پشتیبانی از مقاومت فلسطین، هر روز مواضع رژیم اشغالگر را هدف قرار می‌دهد.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hodapress.ir/?p=13071

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: