برخورد پلیس با خرید و فروش سلاح و مهمات در فضای مجازی

پلیس

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور بر لزوم نظارت بر فضای مجازی تأکید کرد و گفت:‌ بعضا در فضای مجازی، سلاح و مهمات خرید و فروش می‌شود که باید با این پدیده برخورد قاطعانه صورت بگیرد.

 

هداپرس: سردار قاسم رضایی در نشست فصلی فرماندهان فراجا که در ستاد فرماندهی انتظامی برگزار شد، گفت:‌ به کلیه همکاران در سراسر کشور که یک سال گذشته با تلاش و مجاهدت‌های شبانه‌روزی، برگ زرین دیگری در افتخارات فرماندهی انتظامی و نظام اسلامی ثبت کردند خداقوت می‌گویم.

وی با اشاره به دغدغه‌های اصلی مردم در برخی از حوزه‌های انتظامی نظیر سرقت و تصادفات گفت: خوشبختانه با تدابیر اندیشیده شده فرمانده محترم کل انتظامی در این حوزه ها، امسال یکی از سال‌های کاهش وقوع بود.

جانشین فرمانده کل انتظامی خاطرنشان کرد: در روزهای پایانی سال و تقارن آن با بهار قرآن هستیم و می‌طلبد تا برای اجرای بهتر برنامه‌های پیش رو، از همه ظرفیت‌های ممکن استفاده کنیم و این ماموریت را نیز همانند ماموریت‌های قبل به خوبی پشت سر بگذاریم.

رضایی با اشاره به برخی از اولویت‌های ماموریتی پلیس در سال ۱۴۰۳ گفت:‌از جمله این ماموریت‌ها اشراف اطلاعاتی، برخورد قاطع با اراذل و اوباش، مقابله با قاچاق سلاح و مهمات است. در بررسی‌های انجام شده، بسیاری از جرایم توسط افرادی صورت می‌گیرد که با پلاک مخدوش در حال تردد هستند و این موضوع باید به‌طور جد در دستورکار باشد، چراکه این مهم می‌تواند منجر به کاهش وقوع جرائم شود.

وی بر لزوم نظارت فضای مجازی نیز تأکید کرد و گفت:‌ امروزه در برخی موارد، مشاهده می‌شود که بعضا در فضای مجازی، سلاح و مهمات خرید و فروش می‌شود که باید با این پدیده در این فضا، برخورد قاطعانه صورت پذیرد.

رضایی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: تحول کوپ نباید به هیچ عنوان مغفول بماند و باید به نحوی عمل شود تا ثمرات آن در راستای توسعه امنیت و ارتقای احساس امنیت، مشهود باشد. آموزش دانستنی‌های قضائی، انتظامی و تعاملات با سازمان‌ها و ذی‌نفوذان مطمئنا می‌تواند اهداف تعیین شده در سازمان انتظامی را محقق کند و از هزینه‌ها بکاهد.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hodapress.ir/?p=12912

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: