دولت می‌گوید توافقش با عربستان راهبردی است؛ با توجه به اتفاقات فوتبالی اخیر معنی توافق راهبردی این بود؟!

یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: در دو سه ماه گذشته دولت در حوزه سیاست خارجی اعلام کرد «توافق راهبردی با عربستان انجام داد»، حالا بعد از لغو بازی الاتحاد عربستان و سپاهان باید از دولت پرسید «معنی توافق راهبردی این است؟».

دولت می‌گوید توافقش با عربستان راهبردی است؛ با توجه به اتفاقات فوتبالی اخیر معنی توافق راهبردی این بود؟!به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هدا پرس، منصور حقیقت پور فعال سیاسی اصولگرا با اشاره به لغو دیدار سپاهان ایران و الاتحاد عربستان گفت: الاتحاد عربستان در بازی با سپاهان رفتار بسیار زشتی از خود نشان داد و به ارزش های والای مردم ایران و جایگاه و منزلت سردار شهید ما بی احترامی کرد. حال آنکه سردار شهید ما در بین تمامی آزادگان جهان دارای جایگاه و منزلت والایی است.

به گزارش نامه نیوز بخش هایی از گفت و گوی حقیقت پور را در ادامه می خوانید:

از دولت محترم درخواست داریم موضعگیری رسمی درباره این مسئله انجام دهد و شفاف بگوید «چه نگاهی به این اقدام باشگاه عربستانی دارد؟»، ضمن آنکه و اعلام کند «این اشتباه از جانب ما بوده است یا عربستان».

در دو سه ماه گذشته دولت در حوزه سیاست خارجی اعلام کرد «توافق راهبردی با عربستان انجام داد»، حالا بعد از لغو بازی الاتحاد عربستان و سپاهان باید از دولت پرسید «معنی توافق راهبردی این است؟».

دولت توافقش با ریاض را راهبردی اعلام کرد اما آیا عربستان هم همین نگاه را دارد؟ یا ریاض از ما فرصت گرفت تا امنیتش برای سرمایه گذاری هزار میلیارد دلاری چین در بخش انرژی عربستان برقرار شود.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hodapress.ir/?p=9989

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: