همزمان با روز شهید؛

فرزند شهید سید محمد علی رحیمی تجلیل شد

فرزند شهید

سید محمد رحیمی، فرزند «سید محمد علی رحیمی» شهید اقتدار فرهنگی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی از سوی نمایندگی این سازمان در خراسان رضوی تجلیل شد.

 

هداپرس:با دعوت از حجت‌الاسلام والمسلمین حسن‌زاده، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی و به مناسبت سالروز بزرگداشت شهدا، سید محمد رحیمی، فرزند شهید سید محمد علی رحیمی با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین علی باقری، رئیس نمایندگی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در خراسان رضوی و جمعی از همکاران در محل نمایندگی سازمان تجلیل شد.

در ابتدای این مراسم، پس از قرائت آیاتی از قرآن کریم، حجت‌الاسلام والمسلمین باقری، رئیس نمایندگی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در خراسان رضوی ضمن تبریک حلول ماه پرفضیلت رمضان، از جایگاه رفیع شهداء و اقدامات ارزشمند شهید محمد علی رحیمی به نیکی یاد کرد و او را به واقع شهید اقتدار فرهنگی برشمرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن‌زاده، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی نیز در سخنانی، به بیان عظمت شهداء نزد پرودگار عالمیان پرداخت و آرزو کرد همگان مشمول شفاعت این شهیدان قرار گیرند.

در ادامه این مراسم ضمن پخش کلیپ کوتاهی از اقدامات استعماری مستکبرین عالم در کشور پاکستان و مستند زندگینامه شهید رحیمی، لوح تقدیر و هدیه‌ای به فرزند شهید رحیمی اهداء شد.

شهید سید محمد علی رحیمی، وابسته فرهنگی جمهوری اسلامی ایران دوم اسفندماه سال ۱۳۷۵ در محل کار خود در مولتان پاکستان به دست عوامل گروهک سپاه صحابه به درجه رفیع شهادت نایل آمد و در بهشت زهرا(س) به خاک سپرده شد.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hodapress.ir/?p=13178

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: